امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
استاندار سیستان و بلوچستان:

زمینه سرمایه‌گذاری در سیستان و بلوچستان بدون محدودیت ایجاد شود

سیستان و بلوچستان - ابتکارآنلاین: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید زمینه سرمایه‌گذاری را در استان فراهم کنیم و برای سرمایه های مردم در استان اطمینان فراهم کرده و از دلالی شدن اقتصاد جلوگیری کنیم.
کد خبر: 9200
زمان انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳ بعد از ظهر -
52 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – محمد کرمی شامگاه جمعه در حاشیه نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با تسلیت شهادت آیت الله سلیمانی نماینده سابق ولی فقیه در استان  اظهار کرد: این شهید بزرگوار طی سالیان متمادی تلاش های بی وقفه ای را در جهت افزایش وحدت در این استان انجام داده است.

وی با تاکید بر حضور مدیران عضو در جلسات تخصصی تصریح کرد: دستگاه هایی که در شورای برنامه ریزی و توسعه حضور نداشته اند حتماً بازخواست شوند و علت عدم حضور مدیران این دستگاه ها مشخص شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: کنترل و نظارت بر پروژه‌ها اهمیت فراوانی دارد لذا معنا ندارد که یک پروژه سالیان متمادی به طول بینجامد.

وی افزود: پیگیری امور از موضوعات مهم و ضروری است لذا مسائل مربوطه را از طریق وزارتخانه های خود پیگیری کنید.

کرمی ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی اگر موانعی در اجرای امورات دارند حتما موانع را برطرف کنند و با جدیت کار را به پیش ببرند.

وی خاطرنشان کرد: فرصت خدمت به مردم را قدر بدانید چرا که فرصت هریک از ما محدود است.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد:  کار، تلاش و کوشش عین عبادت است لذا بایستی فرهنگ کار را تقویت کنیم.

وی اذعان کرد: باید زمینه سرمایه‌گذاری در استان را فراهم کنیم و برای سرمایه های مردم در استان اطمینان فراهم کرده  و از دلالی شدن اقتصاد جلوگیری کنیم.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *