امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرمانده سپاه:

مرام و خطی مشی سپاه تحقق آرزو های مردم است

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: تحقق آرزوهای مردم مرام و مشی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
کد خبر: 9298
زمان انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱ بعد از ظهر -
103 بازدید

سیستان و بلوچستان – ابتکار آنلاین : سردار حسین سلامی صبح چهارشنبه در مراسم افتتاح فاز نخست بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی حضرت نبی اکرم (ص) زاهدان، با بیان اینکه سپاه، میدان فداکاری و وفاداری است، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امنیت و سلامت مردم را بر امنیت و سلامت خود ترجیح داده و مشی این نهاد مقدس که الهام گرفته از منطق و دیدگاه امامین انقلاب اسلامی است، جان فدای مردم بودن است.

وی با بیان اینکه سپاه، آسایش مردم را بر آسایش خود ترجیح می‌دهد، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، میدان فداکاری و وفاداری است البته نیروی زمینی سپاه، تجلی روح ایثار و فداکاری است.

فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد: نگاه ما این است که در هر سرزمینی که هستیم، پیام آور مواهب الهی یعنی امنیت و سلامت و در کنار آن آرامش و رفاه و پیشرفت باشیم، زنجیره‌ای از یک تلاش و مجاهدت سخت کوشانه نیاز است تا طرح‌های بزرگ که مقیاس ملی دارند به ثمر بنشیند و این اداره سپاه است که در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی تاکید کرد: مردم حیاتی ترین سرمایه انقلاب، نظام و کشور و شایسته فدا شدن هستند و همه ما در راه آرزوهای بلند این مردم فدا خواهیم شد، ما برای تحقق آرزوهای این مردم پا به میدان گذاشته ایم، این مرام و مشی سپاه است که در همه جا که حضور داشته باشد جان فدای ملت است.

وی خطاب به پرسنل بیمارستان حضرت نبی اکرم (ص)، تاکید کرد: روش شما، خدمت خالصانه، تکریم بیماران و تکریم همراهان بیماران بوده و این بالاترین خدمت است.

رسیدن به بالاترین سطح علمی در استانداردهای سلامت در اولویت کار

فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این مراسم، گفت: در دوران کرونا، شهدای زیادی تقدیم کردیم که سه نفر از این شهدا، از بیمارستان حضرت نبی اکرم (ص) بودند و جان خود را فدای سلامتی مردم کردند.

سردار احمد اخوان ادامه داد: حمایت‌ها باعث شده ما به یک سری از اهداف برنامه‌ای که در حوزه راهبردی تعریف شده دست پیدا کنیم و یا برای رسیدن به آنها تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از راهبردها این است که در تراز ملی و بین‌المللی هر اقدامی انجام می‌دهیم باید به یک‌سری هدف دست یابیم چه در تقویت زیرساخت‌ها چه سرپنجه‌ها. مهارت و توانمندسازی آحاد کارکنان هم ‏در دستور کار بوده و اجرایی شده است چرا که در هر پایگاهی که هستند با توجه به تجهیزاتی که در اختیار دارند و ‏نوع توانمندی‌هایشان به مردم خدمات ارائه می‌کنند.‏

وی تأکید کرد: نکته دیگری که دنبال کرده موضوع نظام بهره‌وری است، در نظام فرایند درمان مراجعین باید حداکثر ‏تکریم را داشته باشیم که منجر به حداکثر رضایت‌مندی شود، یکی از اهدافی که برای این بیمارستان در نظر گرفته‌ایم ارتقای سطح رضایتمندی مردم است، ما خادم مردم هستیم، جنس سپاه از مردم است و‬ کاری جز خدمت به مردم نداریم.‏

فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه افزود: موضوع دیگر در بحث هوشمندسازی است، اینها همه در مسیر راهبرد اولیه ‏یعنی توسعه و تقویت طب رزم باتکیه‌بر فناوری‌های نوین بوده و ما راهی جز این نداریم که تمام فعالیت‌هایی که انجام می‌دهیم تماماً باید الکترونیکی باشد تا بتوانیم رصد، پایش، کنترل، نظارت و در نهایت تصمیم‌گیری کنیم.‏

شایان ذکر است فاز نخست بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نبی اکرم (ص) زاهدان با مساحت ۱۰ هزار و ‏‏۵۰۰ مترمربع ساخته شده و در آن خدمات اورژانسی، دندانپزشکی، سوختگی، بستری، بستری و سایر خدمات ‏درمانی به عموم مردم سیستان و بلوچستان ارائه می‌شود.‏

این فاز ‏با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران، فرمانده نیروی زمینی سپاه، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای ‏اسلامی، استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی این استان افتتاح و به بهره برداری رسید.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *