امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
معاون استاندار تهران:

بارنامه‌های ناوگان حمل سوخت رصد می‌شود

ری - ابتکارآنلاین: معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با اشاره به اهمیت مقابله با قاچاق سوخت گفت: برای جلوگیری و کنترل قاچاق سوخت پایش و رصد بارنامه‌ها و کنترل ناوگان‌های حمل سوخت و همچنین اتصال نیروگاه‌های استان به خطوط لوله اهمیت زیادی دارد که باید پیگیری شود.
کد خبر: 9447
زمان انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴ قبل از ظهر -
34 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – محسن نایبی در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران بر جدیّت دستگاه‌ها جهت مقابله با قاچاق سوخت تاکید کرد و اظهار داشت: کنترل بارنامه‌ها و ناوگان حمل سوخت برای مقابله با قاچاق ضروری است.

وی ادامه داد: با کنترل بارنامه ها، سوخت تنها برای باربری و حمل و نقل عمومی به کامیون‌ها داده می‌شود تا از این طریق بتوان وسایلی که از سوخت خود برای فروش و قاچاق استفاده می‌کنند، شناسایی شود.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران به لزوم هماهنگی دستگاه ها و جدیت در زمینه مقابله با قاچاق سوخت تاکید و خاطرنشان کرد: تمام گلوگاه های محتمل در زمینه قاچاق سوخت شناسایی شود تا با اقدامات موثر و جدیت لازم بتوان با این پدیده مقابله کرد.

نایبی افزود: سوخت ماشین آلات کشاورزی و همچنین گلخانه ها نیاز به نظارت جدی دارد تا بتوان اقدامات موثری را پیگیری کرد؛ از سوی دیگر جلسات مرتبط در سطح کارشناسی برگزار شود تا راهکاراهای عملیاتی دنبال شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران به ریاست محسن نایبی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران و دیگر اعضا برگزار شد.

 

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *