امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی اعلام شد؛ درباره ناایمن بودن اغراق می‌شود

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: در خصوص وضعیت ایمنی استادیوم آزادی بزرگنمایی‌های بسیاری صورت گرفته است و هیچ نگرانی بابت ایمنی و سازه‌ای وجود ندارد.
کد خبر: 9586
زمان انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰ قبل از ظهر -
83 بازدید

تهران – ابتکار آنلاین :رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران درباره وضعیت ایمنی ورزشگاه آزادی گفت: در خصوص وضعیت ایمنی استادیوم آزادی بزرگنمایی‌های بسیاری صورت گرفته است.

وی ادامه داد: باید تأکید کنم تصاویری که در فضای مجازی و در خصوص ایمنی ورزشگاه آزادی منتشر شده مربوط به فینیشینگ این ورزشگاه است و هیچ ارتباطی با وضعیت سازه‌ای ندارد.

نصیری با اشاره به اقدامات صورت گرفته گفت: مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی ارزیابی‌های لازم را انجام داده است و مطابق با گزارش‌ کتبی این مرکز  از ۷۲ زون ورزشگاه آزادی فقط ۸ زون نیازمند مقاوم‌سازی هستند و مابقی زون‌ها از نظر سازه‌ای ایمن هستند.

وی با بیان اینکه از چند ماه پیش تمامی زون‌های ناایمن مسدود شدند، گفت: محلی که ناایمن بود اکنون تبدیل به کارگاه ساختمانی شده است و بر همین اساس اکنون درخصوص ورزشگاه آزادی ابهام‌زدایی شده است و دقیقاً مشکل به‌صورت شفاف بیان شده همچنین محل‌هایی که دارای برخی مشکلات بودند نیز اصلاح شدند.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تصریح کرد: در محل‌هایی که تماشاگران در ورزشگاه آزادی مستقر می‌شوند هیچ نگرانی بابت ایمنی و سازه‌ای وجود ندارد.

منبع : خبرگزاری تسنیم

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *