امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
رئیس مجلس:

مهم‌ترین معضل خراسان شمالی مسئله آب است

رئیس مجلس موضوع آب را مهم‌ترین مسئله خراسان شمالی دانست و گفت: اگر ۱۰ سال قبل این مشکلات حل می‌شد، اکنون معضلات یک بیستم شرایط فعلی بود.
کد خبر: 9595
زمان انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷ قبل از ظهر -
60 بازدید

 

بجنورد – ابتکار آنلاین  :  محمد باقر قالیباف در همایش یاران خراسانی که با حضور خانواده شهدا و ایثارگران در سالن ایثار بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: نفس قرارگیری در کنار هم برای رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردم است.

رئیس مجلس با تاکید بر اینکه مدیون خانواده‌های رزمنده، ایثارگر و آزاده هستیم، گفت: باید در هر شرایطی میراث دار شهدا و آزادگان باشیم و باید به آرمان‌ها وفادار بوده و به این افراد افتخار کنیم.

وی افزود: باید به فرهنگ والا ایثارگران وفادار بود و همواره در این مسیر حرکت کنیم.

قالیباف با تاکید بر اینکه افتخارات بزرگی برای کشور در گذشته رقم خورده است، گفت: تردید نکنید دین خدا، فرهنگ قرآنی و فرهنگ اهل بیت، مسیر خود را طی خواهد کرد و باید توفیق حرکت در این مسیر را داشته باشیم.

رئیس مجلس فرهنگ دفاع مقدس را نجات دهنده اقتصاد کشور عنوان کرد و بیان داشت: با سخنان زیبا اما به دور از سنت‌های الهی فعالیت‌ها اثری نخواهد داشت.

وی افزود: برخی افراد صدای بلندی دارند اما اخلاق انقلابی ندارند.

قالیباف تصریح کرد: وظیفه ما آن است که مسیر شهدا و ایثارگران که جان و سلامت خودشان را دادند، به درستی و شجاعانه پیش ببریم.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رزمندگان خراسان شمالی پر تحرک، شجاع، چابک، چالاک و پای کار بودند و در جبهه دفاع مقدس این را اثبات کردند.

وی در ادامه به مشکلات خراسان شمالی اشاره داشت و افزود: این خطه نیازمند زیرساخت‌هایی است که باید به آن توجه کرد.

قالیباف با اشاره به سخنان رهبری پیرامون نقاط قوت مجلس، گفت: مجلس برای حل مشکلات برنامه دارد و در این راه از نخبگان مختلف مشورت گرفتیم.

رئیس مجلس موضوع آب را مهم‌ترین مسئله خراسان شمالی دانست و اضافه کرد: اگر ۱۰ سال قبل این مشکلات حل می‌شد، اکنون معضلات یک بیستم شرایط فعلی بود.

وی افزود: با این حال ظرفیت حل مشکلات آب در خراسان شمالی وجود دارد که می‌تواند مشکلات کشاورزی، دامداری و صنعت را نیز حل کند اما برای این موضوع باید کارهای مهم و اولویت دار را انجام داد.

منبع : خبرگزاری مهر

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *