امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بخشی از حریم و بستر رودخانه شادچای در شهریار رفع تصرف شد

شهریار – ابتکارآنلاین: مدیر امور منابع آب شهریار، ملارد و شهرقدس از رفع تصرف بخشی از بستر و حریم رودخانه شادچای در محدوده منطقه اسدآباد شهریار به مساحت تقریبی هفت هزار و ۸۰۰ متر مربع در حوزه عملکرد این شرکت خبرداد و گفت: این عملیات طی ۲ روز کاری توسط امور منابع آب شهریار انجام شد.
کد خبر: 13991
زمان انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲ قبل از ظهر -
45 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حیدر دهقانی روز دوشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: با تلاش گروه های گشت و بازرسی آب های سطحی و واحد حقوقی با همراهی نیروی انتظامی بخشی از بستر و حریم رودخانه شادچای در محدوده منطقه اسد آباد شهریار طی ۲ روز کاری به مساحت تقریبی هفت هزار و ۸۰۰ متر مربع رفع تصرف شد.

وی خاطرنشان کرد: این رفع تصرفات شامل خاکریزی، نخاله ریزی، تسطیح و اقدام به دیوارکشی بود.

دهقانی با تاکید بر اینکه رصد و پایش همه رودخانه های واقع در محدوده عملیات شرکت متبوعش در راستای عبور ایمن سیلاب های به طور مستمر توسط گروه های گشت و بازرسی مربوطه صورت می پذیرد، یادآور شد: این شرکت به عنوان متولی منابع آب در حوزه عملکرد خود و نماینده شرکت آب منطقه ای تهران با هرگونه تخلف و سوء استفاده از منابع سطحی و زیر زمینی برخورد جدی و قانونی می کند.

به گزارش ایرنا، حوزه عملکرد شرکت آب منطه ای تهران با وسعتی حدود ۱۹۶ هزار و ۵۰۰ کیلومترمربع از سمت شمال به کوههای البرز و ازشرق به استان سمنان و از طرف غرب به استان قزوین و از جنوب به استان های قم و مرکزی محدود می شود که جمعیتی حدود ۱۳ میلیون و ۴۰۰ هزار نفرا را تحت پوشش دارد.

حوزه عملکرد این شرکت شامل کل استان تهران وحوزه آبریز سد لار دراستان مازندران و از محدوده های مطالعاتی اشتهارد، قطعه چهار، هشتگرد ، تهران – کرج، ورامین دماوند، لواسانات، فیروزکوه و هومند آبسرد تشکیل شده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *