امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کشف ۱۱۳ تیغه انواع سلاح سرد ‌در اسلامشهر/ ۱۳۱ ‌متهم دستگیر شدند

اسلامشهر - ابتکارآنلاین: فرمانده انتظامی اسلامشهر از دستگیری ۱۳۱ ‌متهم و کشف تعداد ۱۱۳ تیغه انواع سلاح سرد، در ۲۴ ساعت گذشته و در اسلامشهر خبر داد و گفت: در اجرای این طرح ۱۲ نفر خرده فروش مواد مخدر و ۶ سارق نیز دستگیر شدند.
کد خبر: 16811
زمان انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰ بعد از ظهر -
32 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سرهنگ محمدرضا علیزاده با اشاره به اجرای طرح اقتدار امنیت محله محور اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور با هدف ایجاد محیطی امن و برای پاک‌سازی پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان اسلامشهر و جمع‌آوری حاملان سلاح سرد غیرمجاز و مبارزه با انواع سرقت به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته مأموران انتظامی موفق به دستگیری ۱۳۱ نفر متهم و کشف تعداد ۱۱۳ تیغه انواع سلاح سرد، در مناطق مختلف اسلامشهر از جمله چهاردانگه، شهرک واوان، احمدآباد مستوفی، شهرک مطهری و پارک‌ها و بوستان‌ها شدند که از این تعداد دستگیری‌ها در جریان اجرای طرح، ۱۲ نفر خرده فروش مواد مخدر و ۶ نفر سارق نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با اشاره به اینکه متهمان جرائمی از قبیل شرارت، ایجاد مزاحمت در محلات و بوستان‌ها، استفاده از سلاح سرد، نگهداری و توزیع مواد مخدر را دارند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *