امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازداشت عاملان قمه‌کشی و کشف انبار لوازم خانگی قاچاق در ساری

مازندران - ابتکارآنلاین: جانشین انتظامی استان مازندران از بازداشت عاملان قمه‌کشی در کمتر از ۱۰ ساعت در ساری خبر داد و تاکید کرد: پلیس با هرگونه بی‌نظمی و اخلال در نظم و امنیت عمومی به شدت برخورد می‌کند.
کد خبر: 16814
زمان انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴ بعد از ظهر -
34 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – سردار سید موسی حسینی امروز (۳۰ دی ماه) در این‌باره توضیح داد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد نزاع و درگیری با سلاح سرد در شهر ساری، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت. در بررسی انجام‌شده مشخص شد ۲ نفر از اراذل و اوباش با سلاح سرد، یک نفر را مجروح کردند و مصدوم به بیمارستان منتقل شده است.

وی بیان کرد: متهمان پیش از حضور ماموران از محل متواری شده بودند. ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و با اشراف اطلاعاتی موفق شدند عاملان قمه‌کشی را در کمتر از ۱۰ ساعت شناسایی و در یک عملیات ضربتی آنها را دستگیر کنند.

او با اشاره به اینکه با بازرسی از خودروی متهمان، ۲ عدد سلاح سرد شامل قمه و تبر کشف شد، اظهار کرد: هر دو متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

حسینی افزود: پلیس با هرگونه بی‌نظمی و اخلال در نظم و امنیت عمومی به شدت برخورد می‌کند و اجازه نخواهد داد عده‌ای هنجارشکن با اعمال مجرمانه، نظم عمومی را برهم بزنند.

بازداشت عامل انتشار اطلاعات خصوصی برخی افراد در فضای مجازی

سرپرست انتظامی شهرستان آمل از شناسایی و بازداشت فردی که اقدام به انتشار اطلاعات خصوصی شهروندان آملی در فضای مجازی کرده بود، خبر داد.

سرهنگ حسین کیان‌مهر توضیح داد: درپی مراجعه تعدادی دختر جوان به پلیس فتا این فرماندهی و ثبت شکایتی مبنی بر هک و انتشار اطلاعات خصوصی آنها در فضای مجازی، شناسایی و بازداشت مجرم در دستور کار پلیس قرار گرفت. با اقدامات اطلاعاتی پلیس و رصد فضای مجازی توسط پلیس فتا، متهم که یک مرد جوان ساکن یکی از استان‌های جنوبی بود شناسایی و پس از هماهنگی قضایی او را دستگیر کردند.

او ادامه داد: متهم در تحقیقات تاکنون به ۱۲ مورد ایجاد مزاحمت و تهدید به انتشار تصاویر افراد در شهرهای مختلف کشور اعتراف کرده است. متهم پس از معرفی به مراجع قضایی روانه زندان شد.

کیان‌مهر افزود: پلیس فتا شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به مردم است و مردم می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی مراتب را از طریق تلفن ۰۹۶۳۸۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف انبار لوازم خانگی قاچاق در ساری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از شناسایی یک انبار لوازم خانگی قاچاق به ارزش هشت میلیارد ریال در شهرستان ساری خبر داد.

سرهنگ محمد محمدپور توضیح داد: درپی کسب خبری مبنی بر دپوی تعداد قابل توجهی لوازم خانگی قاچاق در یکی از مناطق حاشیه شهر ساری توسط فردی سودجو، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی انبار مورد نظر و هماهنگی قضایی همراه نمایندگان اداره صمت استان به محل مورد نظر اعزام شدند و با رعایت موازین شرعی و قانونی در بازرسی از این مکان، انواع لوازم خانگی را کشف کردند.

او با اشاره به اینکه ارزش کالاهای مکشوفه بنا بر نظر کارشناسان هشت میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: یک متهم در این رابطه به مرجع قضایی معرفی شد.

محمدپور از مردم خواست در صورت دیدن هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *