امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جامعه ورزش با وجود مخاطبین فراوان، در برگزاری انتخابات پرشور نقش آفرین است

قرچک – ابتکارآنلاین: سرپرست فرمانداری قرچک در نشستی صمیمانه با رؤسای هیئات ورزشی شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: 16801
زمان انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶ بعد از ظهر -
32 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – در راستای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات، حسین فخاری سرپرست فرمانداری بهمراه میری زاده معاون سیاسی فرمانداری در نشستی صمیمانه با رئیس اداره ورزش و رؤسای هیئات ورزشی شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

فخاری با بیان اینکه با وجود همه کاستی‌ها در حوزه زیرساختی شهرستان، می توان به موفقیتهای چشمگیری رسید اظهار داشت: اولویت های ورزشی در شهرستان قرچک باید مشخص و برنامه ها براساس آن تدوین و تنظیم شود.

وی با اشاره به اعتبارات و منابع مالی محدود دولت در حوزه ورزش افزود : هیات های ورزشی با همکاری اداره ورزش و جوانان می توانند با استفاده از ظرفیت‌های خیّرین و حامیان مالی و بهره گیری از امکانات موجود در شهرستان، اقدامات و اتفاقات خوبی را رقم زنند.

سرپرست فرمانداری قرچک با اشاره به مخاطبین گسترده جامعه ورزش تصریح کرد: با توجه به حضور گسترده نوجوانان، جوانان و سایر اقشار جامعه در عرصه ورزش، این حوزه می‌تواند نقش غیرقابل انکاری در تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهم اسفند داشته باشد.

در ابتدای این نشست، رؤسای هیئت های ورزشی به بیان وضعیت، نقطه‌نظرات و مشکلات زیر مجموعه خود پرداختند و در این راستا پیشنهاداتی را ارائه کردند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *