امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

امکانات ملارد برای استقبال از مسافران نوروزی بسیج شود

ملارد  - ابتکارآنلاین: سرپرست فرمانداری ملارد گفت: دستگاه‌ها اقدامات لازم را برای فصل بهار انجام داده و همه شرایط و امکانات را برای استقبال از مسافران نوروزی آماده کنند.
کد خبر: 16825
زمان انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵ قبل از ظهر -
34 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – امین اسدی صبح دوشنبه در جلسه ستاد خدمات سفر ملارد که با هدف ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مسافرین و شهروندان و تأمین رفاه، آسایش و آرامش برگزار شد اظهار کرد: باید نسبت به کاستی‌ها و کمبودهایی که در سنوات گذشته وجود داشت حساسیت نشان داده و آنها را در فرصت باقیمانده رفع کنیم.‌

فرماندار ملارد گفت: بالا بردن ضریب ایمنی در جاده‌ها، توجه ویژه به بهداشت و سلامت در مراکز پذیرایی و اقامتی، تسریع و تسهیل در امداد و نجات در محورهای اصلی و فرعی و همچنین تأمین نیازهای بهداشتی و درمانی میهمانان نوروزی باید در اولویت کاری دستگاه‌های متولی قرار گیرد.

وی بر ضرورت ایجاد آمادگی در مدارس، مساجد و سالن‌های سرپوشیده ورزشی برای پذیرایی از مسافران، نظافت عمومی، زیباسازی شهری و ایجاد حال و هوای استقبال نوروزی در شهرها و روستاها، افزایش علائم راهنمایی رانندگی و هشدار دهنده، نظارت محسوس و نامحسوس بر واحدهای صنفی و عرضه کننده مواد غذایی تاکید کرد.

سرپرست فرمانداری ملارد در ادامه با اشاره به تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان بر ضرورت انجام برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی به ویژه برنامه‌های متناسب با ایام ماه مبارک و همچنین بازرسی و نظارت مستمر کمیته تنظیم بازار و بهداشت ستاد خدمات سفر به صورت شبانه روزی برای تأمین نیازمندی‌ها و کالاهای اساسی شهروندان و مسافران نوروزی و تعیین نانوایی‌های کشیک در همه نقاط شهرستان تاکید کرد.

اسدی با بیان اینکه نیاز امروز جامعه و افکار عمومی تزریق اخبار امید آفرین است، گفت: روابط عمومی‌ها در تزریق اخبار امید آفرین اهتمام لازم را داشته باشند.

 

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *