امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیکر مطهر سردار شهید حسین محمدی در پردیس تشییع شد

پردیس – ابتکارآنلاین: پیکر مطهر سردار شهید حسین محمدی شهید و نیروی مستشاری سپاه در سوریه در شهر پردیس تشییع و تا مسجد امام علی ع توسط شهروندان ولایتمدار و شهید پرور مشایعت شد.
کد خبر: 16851
زمان انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳ بعد از ظهر -
34 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – دختر شهید مدافع حرم سردار حسین محمدی روز دوشنبه در حاشیه آیین تشییع پیکر مطهر شهید در مسجد امام علی «ع» به خبرنگاران گفت: پدرم در حمله تروریست های اسرائیل در شهر دمشق منطقه المزه همراه با ۴ تن از همرزمان و یاران خود به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: انشاالله که جای آنها در بهترین مقام نزد خدا باشد.

فرزند شهید گفت: پدرم به نمازاول وقت به حجاب و به حیا تاکید داشتند و بعد از نماز به امام حسین «ع» حتما سلام می دادند.

در جریان اقدام ددمنشانه و کور دلانه رژیم صهیونیستی ،پس از حمله هوایی به دمشق ۵ تن از مستشاران سپاه و مدافعان حرم به مقام والای شهادت رسیدند که در میان این شهدای گرانقدر نام پاسدار بسیجی حسین محمدی از اعضای پایگاه مسجد امام علی (ع) ناحیه مقاومت شهرستان پردیس جاودانه شد.

شهید حسین محمدی از یکسال و اندی پیش به خاطر وظیفه شناسی و کمک به همنوعانش به همراه خانواده به سوریه رفت.

پاسدار بسیجی (حسین محمدی) از مستشاران نظامی ایرانی حاضر در سوریه و همچنین از نمازگزاران مسجد امام علی(ع) شهر پردیس و سینه زنان هیئت شهدای گمنام در پردیس بود.

فرماندار پردیس در حاشیه آیین مراسم اظهار داشت: پیکر مطهر شهید مدافع حرم سردار حسین محمدی امروز دوشنبه از میدان امام خمینی«ره» به طرف مسجد امام علی «ع» با حضور پر شور مردم شهید دوست و ولایتمدار تشییع شد.

محسن قضاتلو گفت: پیکر مطهر شهید پس از تشییع تا قبور مطهر ۵ شهید گمنام در مسجد امام علی «ع» برای خاکسپاری به گلزار شهدای یافت آباد منتقل خواهد شد.

رئیس دادگستری شهرستان پردیس گفت: امروز سعادت داریم که در مراسم تشییع شهید مدافع حرم شهید حسین محمدی حضور داشته باشیم.

حسن کشاورزی گفت: مردم با شور و شوق در این آیین حضور دارند و امیدوارم ثوابی که برای شهادت شهید گرانقدر مترتب هست ذره ای از آن هم نصیب مردم شریف شهرستان پردیس شود.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت:مردم ولایت مدار با شور و شوق برای مشایعت شهید گرانقدر مدافع حرم حضور پیدا کردند.

سرهنگ مراد صارمی ادامه داد: مردم شریف شهرستان با اشک وآه و امروز شهید مدافع حرم را در شهر پردیس از میدان امام «ره» تا مسجد امام علی «ع» مشایعت کردند.

وی ادامه داد: مبارزه بر علیه باطل ادامه دارد و به زودی دشمنان نابود خواهند شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دادند.

 

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *