امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشانی دقیق مکان های اخذ رای شهرستان ورامین

به گزارش ابتکار آنلاین، به نقل از پایگاه اینترنتی وزارت کشور؛ ستاد انتخابات استان تهران به منظور دسترسي آسان تر كليه شهروندان استان تهران در روز راي گيري به شعب اخذ راي، آدرس دقيق شعبات اخذ راي در شهرستان هاي استان تهران را بر روي اينترنت و در وب سايت استانداري تهران قرار داده است.
کد خبر: 16891
زمان انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۳ قبل از ظهر -
27 بازدید

به گزارش ابتکار آنلاین، به نقل از پایگاه اینترنتی وزارت کشور؛ ستاد انتخابات استان تهران به منظور دسترسی آسان تر کلیه شهروندان استان تهران در روز رای گیری به شعب اخذ رای، آدرس دقیق شعبات اخذ رای در شهرستان های استان تهران را بر روی اینترنت و در وب سایت استانداری تهران قرار داده است.
آدرس شعب اخذ رای استان تهران در سایت www.ostan-th.ir ضبط می باشد که شهروندان می توانند با مراجعه به این سایت، نشانی شعب اخذ رای مورد نظر خود را انتخاب نمایند.
بنابر این گزارش، در این سایت، آدرس شعب اخذ رای حوزه های انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، دماوند و فیروزکوه، کرج، شهریار، ساوجبلاغ و نظرآباد، رباط کریم، پاکدشت، ورامین استقرار یافته است ضمن آنکه شعب اخذ رای به تفکیک شعبه های ثابت و سیار رای گیری و به تفکیک حوزه های شهری و روستایی نیز در این سایت موجود می باشد.
جهت سهولت شرکت در انتخابات، نشانی دقیق مکان های اخذ رای شهرستان ورامین در ادامه خبر در قالب فایل pdf قابل دریافت می باشد.

دانلود فایل pdf

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *