امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

مردم نشان دادند فریب نقشه دشمن را نخواهند خورد

کرمان – ابتکارآنلاین: آیت الله خاتمی گفت: مردم نشان دادند فریب نقشه دشمن را نخواهند خورد و با حضور میلیونی خود، خط خودشان را از اغتشاشگران جدا کردند.
کد خبر: 3120
زمان انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹ بعد از ظهر -
468 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین –  آیت الله خاتمی در یادواره شهدای شهرستان کهنوج گفت: فوت مهسا امینی سوژه دندان گیری برای اغتشاش گران و گروه‌های تروریستی بود، اما مردم نشان دادند فریب نقشه دشمن را نخواهند خورد و با حضور میلیونی خود، خط خودشان را از اغتشاش گران جدا کردند.

 

وی افزود: ازهمان اول پلیس  به صراحت گفت که مطلقا ضرب و شتمی در کار نبوده و کاری که پلیس کرده بر وفق قانون بوده و به قانون عمل کرده است.

 

امام جمعه تهران با اشاره به اینکه گروهک‌های ضد انقلاب گویا منتظر اغتشاش بودند که با دین مقابله کنند و خواستند از دین عقده گشایی کنند و در این راه قرآن سوزاندند، مسجد سوزاندند، امام زاده سوزاندند ومعلوم است عقده اصل دین داشتند.

 

وی عنوان کرد: حکومت دین را این اراذل و اوباش در کشور بر نمی‌تابند، اما اکثریت قریب به اتفاق ملت گفتند که پای  جمهوری اسلامی ایستاده اند.

 

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه این اراذل چادر از سر زن مسلمان ما کشیدند تصریح کرد: خطاب من به خانم‌های چادری این است و از طریق آن‌ها پیغام می‌دهم به تمامی بد حجاب‌ها، چادر شعار دین است.

(منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *