امروز دوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳

دستگیری قاچاقچیان اسلحه در اصفهان

اصفهان – ابتکارآنلاین: جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای یک باند قاچاق اسلحه و کشف ۳۵ قبضه اسلحه شکاری و ۱۶۰۰ فشنگ خبر داد.
کد خبر: 213
زمان انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹ بعد از ظهر -
536 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سردار محمدرضا هاشمی‌فر، با اعلام این خبر گفت: مأموران فرماندهی انتظامی استان اصفهان در راستای اجرای طرح مبارزه با سلاح و مهمات غیرمجاز، حین کنترل خودروهای عبوری در راه‌های مواصلاتی به ۲ دستگاه خودروی سواری مشکوک و آن‌ها را به‌منظور بازرسی دقیق‌تر متوقف می‌کنند.

 

وی ادامه داد: مأموران پس از توقیف طی هماهنگی قضائی اقدام به بازرسی از خودروهای مذکور کرده که در بازرسی به عمل آمده موفق به انهدام باند قاچاق اسلحه و کشف ۳۵ قبضه اسلحه شکاری به همراه یک هزار و ۶۰۰ فشنگ مربوطه می‌شوند.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در این خصوص ۴ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند، گفت: پلیس با مجاهدت و تلاش شبانه‌روزی با مخلان نظم و امنیت، قاچاقچیان، اشرار و سوداگران مرگ قاطعانه برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

 

به گزارش ایسنا و به نقل از فرماندهی انتظامی استان اصفهان، سردار هاشمی فر با تأکید بر اینکه پلیس قاطعانه با خرید، فروش و نگهداری سلاح‌های غیرمجاز برخورد می‌کند، از شهروندان خواست در صورت اطلاع ازاین‌گونه موارد مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا برخوردهای قانونی با متخلفان صورت گیرد.

(منبع: ایسنا)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *