امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
با حضور معاون استاندار تهران؛

آیین تجلیل از اساتید حوزه علمیه امام صادق(ع) ورامین برگزار شد

ورامین- ابتکارآنلاین: آیین تجلیل از اساتید حوزه علمیه امام صادق (ع) ورامین با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران برگزار شد.
کد خبر: 278
زمان انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷ بعد از ظهر -
458 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سید عباس جوهری ظهر چهارشنبه در آئین اختتامیه سال تحصیلی ۱۴۰۰_ ۱۴۰۱ حوزه علمیه حضرت امام‌صادق ورامین و تجلیل از اساتید این حوزه علمیه که همزمان با ایام دهه فرخنده ولایت و در آستانه عید سعید غدیر خم برگزار شد، اظهار داشت: شاگردی مکتب امام صادق علیه السلام یک لطف الهی و مدال افتخاری است که نصیب طلاب عزیز می‌شود.

 

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: تحصیل، ترویج، و نشر معارف دینی که جز وظایف اصلی طلاب است و جز با تقویت تقوای فردی، ایمان و باور درونی، اخلاص کامل، تلاش‌های مجاهدانه و شبانه روزی به سرمنزل مقصود نمی‌رسد.

 

جوهری در ادامه داشتن استاد خوب اخلاق را شرط لازم برای رسیدن به اهداف والای َطلبگی بر شمرد و افزود: امام سجاد می‌فرمایند: هلاک می‌شود کسی که استاد حکیمی را انتخاب نکند که در طی طریق و مسیر حرکت علمی و اخلاقی و … او را هدایت کند.

 

وی عنوان داشت: با توجه به نقشه‌های دشمن برای تزلزل باورهای دینی مردم، نقش طلاب عزیز بسیار مهم است و امروز شاهد هستیم طلاب جوان بااستعدادی در حوزه‌های علمیه مشغول تحصیل هستند که این عزیزان باید با شناخت دقیق مبانی دین و استفاده بهینه از ظرفیت ابزارهای نوین هنری، پاسخ به شبهات مطروحه توسط معاندین را در دستور کار خود قرار داده و همچنین با حضور مستمر در بین نسل جوان، نقش بی بدیل خود را در ارتقا و تعالی باورهای اعتقادی و دینی جوانان ایفا کنند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *