امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تجمع مدافعان حریم خانواده در پاکدشت

پاکدشت – ابتکارآنلاین: تجمع مدافعان حریم خانواده و یادواره شهیده مدافع سلامت دکتر شیرین روحانی راد در سالن اجتماعات دانشگاه ابوریحان پاکدشت برگزار شد.
کد خبر: 266
زمان انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰ بعد از ظهر -
449 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – فرمانده سپاه سیدالشهدای استان تهران در این مراسم در جمع مادران و دختران شرکت کننده گفت: حفظ جامعه و استواری بنیان خانواده رسالتی است که بر دوش مادران در خانواده گذاشته شده است.

سردار ذوالقدر افزود: در شرایط و فتنه‌های کنونی دشمنان نقش مادران در مقابله با دشمنی‌ها و هجمهه‌ها علیه کشور از پدران پررنگ‌تر است و همواره مادران عفیف و نجیب این سرزمین حیله‌های رنگین دشمنان را نقش برآب کرده اند.

وی به شرایط حساس جامعه و تحولات منطقه و جهان هم اشاره کرد و افزود:توجیه و توجه جامعه در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام که تور فتنه را برای ناموس دین و کشور پهن کرده امروز بر دوش همه ماست.

در این همایش از کتاب زندگی نامه شهیده مدافع سلامت دکتر شیرین روحانی راد با حضور پدر و مادر این شهیده والا مقام رونمایی و از ۴ بانوی مبلغ حجاب تجلیل شد.

در پایان مادران و دختران شرکت کننده در این همایش با حضور در سطح شهر از مقابل دانشگاه ابوریحان تا میدان آزادگان زنجیره انسانی تشکیل دادند و با در دست گرفتن دست نوشته‌هایی از عفاف و حجاب برای زنان و دختران این سرزمین دفاع کردند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *