امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
امام جمعه شهرستان پردیس:

دهه ولایت و امامت را تکریم و تبلیغ کنیم

پردیس – ابتکارآنلاین: امام جمعه شهرستان پردیس ضمن گرامیداشت دهه ولایت وامامت، اظهار داشت:چهره شهرستان و توابع با همت مردم و مسئولان رنگ و بوی غدیر بگیرد و همه این ایام را تکریم وتبلیغ کنیم.
کد خبر: 357
زمان انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲ بعد از ظهر -
637 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های عبادی –سیاسی  نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس در جمع نمازگزاران اظهار داشت: شعبه اصلی تامین اجتماعی در شهر رودهن است و جمعیت تحت پوشش باید برای مراجعه به شعبه اصلی متحمل هزینه بشوند و از نواحی صنعتی جاجرود، کمرد، خرمدشت، بومهن،پردیس و روستاهای شهرستان  به شهر رودهن تردد داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی بازوی تحقق عدالت اجتماعی در کشور است، توضیح داد: کار ویژه سازمان تامین اجتماعی در جمهوری اسلامی، باز توزیع عادلانه درآمدها میان اقشار مختلف جامعه به‌ خصوص طبقات آسیب‌پذیر از طریق ساز و کارهای حمایتی و درمانگری است تا بتوان از این طریق به جامعه‌ای پویا و رو به رشد با امید به فردای بهتردست پیدا کرد.

 

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: در شهرستان و نواحی صنعتی بیش از ۱۰ هزار کارگر و کارفرما تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند اما در شهرستان یک شعبه مستقل تامین اجتماعی نداریم.

 

امام جمعه شهرستان پردیس ضمن گرامیداشت دهه ولایت، اظهار داشت: آذین بندی شهر توسط مردم و مسئولان در دهه ولایت انجام شود و چهره شهرغدیری بشود.

 

جایگاه تنزل یافته غرب و غرب پرستان و عزت ایران

 

حسینی ادامه داد: در اخبار جهان به خصوص دولت‌های غربی و آمریکا و نوکرانش را می شنوید که رو به افول بودنشان در حال تحقق است و باید بدانیم که اعتماد به آمریکا به جای رونق اقتصادی، نابودی حکومت و اقتصاد می آورد، دولت‌های یازدهم و دوازدهم که با تک محصولی نگه‌داشتن اقتصاد کشور و سوءمدیریت در اقتصاد، باعث تورم در اقتصاد شدند و طرفداران تفکرات لیبرالی، می‌گویند؛ چون با آمریکا ارتباط نداشتیم این تورم اتفاق افتاده است.

 

امام جمعه شهرستان پردیس با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و معیشتی کشورهای غربی را نمی‌گذارند ما بشنویم، توضیح داد: در بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکا، از اینکه دولتمردانشان نمی‌توانند اقصاد کشور خود را مدیریت کنند و تورم افسار گسیخته کشور خود را مهار کنند به شدت اعتراض دارند اما نمی گذارند ما بشنویم.

 

حسینی ادامه داد: نتیجه این بی تدبیری و بی تفاوتی دولتمردان غربی نسبت به مردم خودشان را در آینده نزدیک به صورت آشکارا مشاهده خواهیم کرد و در این بین آمریکا برای کشورهایی که می‌خواهند با یکی از بزرگترین دارنده انرژی که ایران باشد، توافق داشته باشند  سنگ اندازی می‌کند و تورم کشور خود را هم به گردن حمایت ازجنگ اوکراین می اندازد ومی‌گوید که مردم باید این وضعیت را تحمل کنند.

 

وی با اشاره به ترور شینزو آبه ، اظهار داشت: آبه به دنبال اصلاحات اقتصادی و بازنگری قانون اساسی ژاپن بود، هنوز پشت پرده این ترور دقیقاً معلوم نیست که آیا هدف از این ترور انگیزه شخصی یک افسر سابق ژاپنی بوده، یا چرخش رویکردهای آبه برای استقلالِ نظامی ژاپن بر آمریکایی‌ها خوش نیامده و حذف وی در دستور کار قرار گرفته است.

بانک‌ها وظیفه خود را راجع به فرزندآوری انجام بدهند

 

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: بسیاری از شهروندان از همراهی نکردن بانکها برای ارائه تسهیلات گلایه دارند و بهتراست که بانک‎ها به وظیفه خود برای کمک به فرزند آوری عمل کرده و برای ارائه تسهیلات کوتاهی نکنند.

 

حسینی از برگزاری برنامه صبح و نشاط در شهرستان پردیس خبر داد و اظهار داشت: برنامه صبح و نشاط با همت مسئولان شهرستان ، شهرداران شهرهای پردیس، بومهن، خسروآباد و سعید آباد به مناسبت پنجم مرداد ، سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور روز ۳۱ تیر برگزار خواهد شد.

 

وی  ضمن گرامیداشت ۲۶ تیر روز شورای نگهبان، اظهار داشت: شورای نگهبان جایگاهی بی بدیل و راهبردی در نظام اسلامی دارد و به‌ همین جهت یکی از نهادهایی است که بیشترین هجمه ‌های دشمن را به‌ خود اختصاص داده است و بنا بر منویات رهبری، شورای نگهبان، عماد ملت و دین و مایه اطمینان و سکینه قلب مؤمنین است و در حقیقت نبض نظام اسلامی به ‌شمار می‌رود.

 

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *