امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری دوره آموزشی مدیر در نقش کوچ

اصفهان – ابتکارآنلاین: مدیر شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان از برگزاری دوره آموزشی آنلاین مدیر در نقش کوچ از سوی شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان با همکاری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان خبر داد.
کد خبر: 419
زمان انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱ بعد از ظهر -
492 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – کیوان البرزیان در گفت‌وگو با ایسنا در توضیح این دوره، اظهار کرد: این دوره به‌صورت آنلاین و در بستر اسکای روم برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در این دوره تا ۲۰ مرداد فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

 

وی افزود: با سرعت بسیار بالای رشد و پیشرفت در دنیا تغییرات زیادی در زندگی و کسب‌وکارها ایجادشده است. اگر ما به‌ عنوان مدیر شرکت یا سازمان خود نتوانیم همگام با این تغییرات، خود را بروز کنیم و سکان تغییر در سازمان را به دست نگیریم، قطعاً چیزی جز شکست و ناکامی نصیب ما نخواهد شد.

 

مدیر شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان، ادامه داد: مدیران امروز، تمایل بسیاری به تغییر شیوه‌های مدیریت سنتی و ارتقاء مهارت‌های رهبری خود دارند. دیگر مثل گذشته نمی‌توان به کارمندان دستور داد تا عملکرد مناسبی داشته باشند چرا که دستور دادن، دیگر اثرگذاری لازم همچون گذشته را ندارد و بیشتر موجب ایجاد مقاومت در آن‌ها می‌شود.

 

البرزیان بابیان اینکه تحقیقات نشان می‌دهد که کوچینگ منجر به مشارکت بهتر، بهره‌وری بیشتر و افزایش حجم خدمات به مشتری می‌شود، تصریح کرد: همچنین به کارمندان در بهبود عملکرد، غلبه بر چالش‌ها، رسیدن به اهداف، آرزو و ایجاد اعتمادبه‌نفس کمک می‌کند. هنگامی‌که سازمان‌ها کوچینگ را برای اولین بار شروع می کنند مدیران درگیر این موضوع کوچینگ را یک همکاری یک‌طرفه با مزایای کم تصور می‌کنند. با و جود این، یک رویکرد استراتژیک برای تغییر رویکرد از مدیریت به کوچینگ، می‌تواند مزایای بی‌شماری برای همه افراد در محل کار داشته باشد.

 

وی، آموزش مهارت‌های پایه کوچینگ و به‌ کارگیری آن، توانمندسازی مدیران در مواجهه با تعارضات سازمانی، آشنایی با تفاوت‌های کوچینگ با سایر ابزارها چون منتورینگ، مشاوره و…، بهبود عملکرد تیمی در مدیر و سازمان، رشد فردی و سازمانی و  بهبود روابط بین مدیر و اعضای سازمان که منجر به بهره‌وری بیشتر منابع انسانی سازمان را از اهداف برگزاری این دوره عنوان کرد و گفت: دوره آموزشی مدیر در نقش کوچ با ارائه سه سخنران ویژه برگزار می‌شود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *