امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

سفر امام جمعه موقت تهران به شهریار

شهریار – ابتکارآنلاین: ایت الله سید احمد خاتمی گفت: انقلاب زنده است و به فضل خدا به راه خود ادامه می‌دهد.
کد خبر: 580
زمان انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵ بعد از ظهر -
498 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – عضو فق‌های شورای نگهبان با حضور در امام زاده اسماعیل شهریاردر جمع ائمه جمعه و جماعات این شهرستان گفت: دشمنی دشمنان با انقلاب از ابتدا بوده است و این دشمنی بدلیل زنده بودن انقلاب است.

 

 

ایت الله سید احمد خاتمی با اشاره به فعالیت فوق العاده دیپلماسی کشور افزود: کشور‌های مختلف تقاضای ملاقات با رئیس جمهور و مقامات ایران را دارند و این خود نشان از قدرت ایران دارد.

 

 

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه امام سرمایه انقلاب اسلامی بود و فرمایش امام هم در وصیت نامه ایشان هست افزود: بزرگی که خط امام را با شفافیت ادامه داده است رهبر انقلاب است.

 

 

وی در بخش دیگری از سخنرانی خود با اشاره به اینکه بیشترین فریاد گرانی‌ها از زبان ائمه جمعه گفته شده است گفت: از مسولان خواسته ایم تا کاری کنند که مستضعفان اسیب نبینند.

 

 

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد مردم را از انقلاب نا امید کند گفت: وظیفه ما تکلیف مجاهدون فی سبیل الله است.

 

 

وی با اشاره به نشست رژیم صهیونیستی در سال ۶۰ برای انحراف دادن جوانان انقلاب اسلامی گفت: دشمن می‌خواهد با انحراف کشیدن جوانان به بی حجابی و اعتیاد و …، به انقلاب اسلامی اسیب بزند.

 

 

وی با اشاره به مصوبه ۱۳۸۶ شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: حرف ما این است که قانون باید اجرا شود و با شل حجابی نیز باید مقابله قانونی شود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *