امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
در جریان سفر استانی؛

رئیس جمهور در مجموعه پنجم مرداد با مردم استان مرکزی دیدار می کند

اراک – ابتکارآنلاین: استاندار مرکزی گفت: مردم استان مرکزی می‌توانند در مجموعه ورزشی پنجم مرداد اراک با رئیس جمهور دیدار کنند.
کد خبر: 610
زمان انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰ بعد از ظهر -
462 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر – فرزاد مخلص الائمه اظهار کرد: رویکرد دولت سیزدهم حضور بی‌واسطه در میان مردم و همه اقشار در سراسر کشور است و از روزهای اول شکل‌گیری دولت، برنامه سفرهای استانی به‌طور کامل برنامه‌ریزی شد و اکنون که به پایان سال اول تشکیل دولت نزدیک می‌شویم تقریباً همه استان‌ها مورد بازدید رئیس‌جمهور قرار گرفته و تنها ۳ استان باقی‌مانده که تا قبل‌از شهریور ماه که سالروز تشکیل دولت است نهایی خواهد شد.

 

وی افزود: رویکرد آیت‌الله رئیسی اولاً حضور مستقیم در میان مردم و آشنایی نزدیک با مسائل استان‌ها و اقشار و اصناف است و همچنین بازدید میدانی از بسیاری از موضوعاتی که سالیان زیادی بلاتکلیف باقی‌مانده و باعث شده که این برنامه‌های استانی شکل بگیرد و ما در روز جمعه ۳۱ تیرماه میزبان رئیس‌جمهور و هیئت دولت هستیم.

 

استاندار مرکزی با اشاره به این‌که استان مرکزی برای میزبانی از رئیس‌جمهور و هیئت دولت آماده‌است، گفت: بنا بر اذعان مدیران و مسئولان سفر ریاست‌جمهوری، استان مرکزی جز استان‌هایی است که در ساعات قابل‌ملاحظه‌ای قبل‌از انجام سفر سطح آمادگی خوبی دارد.

 

مخلص الائمه عنوان کرد: سفر ریاست‌جمهوری تمهیدات و مقدمات قابل‌توجهی دارد که بالغ بر ۳ ماه این مقدمات شکل‌گرفته و در سلسله جلسات کارشناسی و کارهایی که نیاز بوده به‌عنوان مقدمات سفر آماده شود ازجمله جلسات متعددی با کارگروه‌های کارشناسی در سطح استان و ادارات کل برگزار شده است.

 

وی با بیان این‌که سفر ریاست‌جمهوری یک‌روزه است، گفت: برای اینکه سفر یک روزه ریاست‌جمهوری حداکثر خیر و برکت را برای استان مقصد داشته باشد باید پیش از آن مقدمات مورد نیاز سفر به‌طور کامل اندیشیده شده باشد تا مصوبات کیفی، قابل‌اجرا، مطالبات مردم مورد توجه باشد و گزارش‌ها از پیشرفت پروژه‌ها دقیق باشد.

 

استاندار مرکزی بیان کرد: در روز جمعه استقبال از رئیس‌جمهور توسط نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی انجام خواهد شد و متعاقباً رئیس‌جمهور در موطن بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در شهرستان خمین حضور پیدا خواهند کرد.

 

مخلص الائمه ادامه داد: دیدار عمومی با اقشار مردم شهرستان خمین برنامه‌ریزی‌شده و احتمالاً بازدیدهایی از شهرستان خمین طی برنامه ریزی های انجام شده توسط نهاد ریاست جمهوری انجام خواهد شد و سپس رئیس‌جمهور پس از شهرستان خمین در مرکز استان حضور پیدا می‌کنند و تا بعدازظهر تعدادی بازدید برنامه‌ریزی‌شده و تعدادی بازدید سرزده را انجام خواهند داد.

 

وی افزود: رئیس‌جمهور در بعدازظهر روز جمعه جلسه‌ای با حضور جمعی از نخبگان و برگزیدگان استان از همه اقشار مردم از جمله تولیدکنندگان، صنعتگران، ایثارگران، فعالان شاخص فرهنگی، کشاورزان شاخص، هنرمندان، ورزشکاران و روحانیون و… خواهند داشت.

 

استاندار مرکزی گفت: جلسه رئیس‌جمهور با نخبگان استان مرکزی با حضور حضرت آیت‌الله اراکی، نماینده مردم استان مرکزی در مجلس نخبگان رهبری و همچنین برگزیدگان و نخبگان اقشار مختلف مردم از سراسر استان مرکزی برگزار می‌شود.

 

مخلص الائمه با بیان این‌که پس از فروکش کردن بیماری کرونا دیدار عمومی رئیس‌جمهور با مردم محقق شده است، گفت: حضرت آیت‌الله رئیسی پس‌از جلسه با نخبگان استان مرکزی در ساعت ۱۷ بعدازظهر در ورزشگاه شهدای پنجم مرداد اراک دیدار عمومی خواهند داشت.

 

وی عنوان کرد: در ادامه برنامه‌های سفر رئیس جمهور جلسه شورای اداری استان مرکزی در محل استانداری تشکیل خواهد شد که در این جلسه نمایندگان رئیس‌جمهور گزارش‌هایی از سفر را ارائه می‌دهند و این جلسه با صحبت‌های نماینده ولی‌فقیه و استاندار و همچنین رئیس‌جمهور با ابلاغ مصوبات سفر خاتمه می‌یابد.

 

استاندار مرکزی بیان کرد: در پایان این سفر گفتگو و کنفرانس خبری رئیس‌جمهور برگزار خواهد شد که جمع‌بندی نهایی برای ارائه به عموم مردم صورت می‌گیرد.

 

مخلص الائمه تصریح کرد: گفتنی است که همزمان با برنامه‌های سفر آیت‌الله رئیسی نمایندگان، معاونین و وزرا در ۸ نقطه از استان حضور پیدا خواهند کرد و با ظرفیت و مسائل شهرستان‌ها آشنا خواهند شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *