امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور :

نباید به اختلافات کارشناسی دولت و مجلس نگاه بدبینانه داشت

گچساران- ابتکارآنلاین: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور با بیان اینکه نباید به اختلافات کارشناسی بین دولت و مجلس نگاه بدبینانه داشت گفت: اختلاف نظر کارشناسی در همه جای دنیا است و این اختلافات می تواند باعث رشد و توسعه جامعه شده و خروجی آن بنفع مردم باشد.
کد خبر: 639
زمان انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸ بعد از ظهر -
483 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – محسن کوشش تبار روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از طرح های اقتصادی گچساران افزود: بین دولت و مجلس اختلاف سلیقه ها و نظریات کارشناسی وجود دارد و چون هر دو نهاد نشآت گرفته از نظریات مردمی هستند هرکدام تلاش می کند برای مردم فعالیت مثمرثمری داشته باشد.

 

وی به اختلافات دولت و مجلس در حوزه اقتصادی اشاره کرد و گفت: در مباحث اقتصادی و مباحث کارشناسی همیشه سلایق و رفتارهای مختلفی وجود دارد و در برخی جاها این اختلاف ها موجب رشد و توسعه می شود که نباید از آن  ناراحت شد.

 

کوشش تبار با تاکید براینکه اختلاف سلایق نباید موجب افتراق و انشقاق بین دولت و مجلس شود، گفت: اگر اختلاف سلایق موجب افتراق و جدایی شود بطور حتم بسترساز نگرانی و حساسیت در جامعه می شود.

 

وی تصریح کرد: با فضای جدیدی که در کشور بویژه در حوزه آسیای میانه به همت خود رئیس جمهور فراهم شده بزودی شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

 

کوشش تبار ادامه داد: از جمله از این فرصت ها جابجایی ۱۰ هزار تن کالا از شمال کشور به جنوب کشور و ورود این میزان به عرصه های جدیدی از ترانزیت در دنیاست.

 

وی ابراز کرد: استان های کشور بطور جداگانه هر کدام یک برنامه و نظام بندی سرمایه گذاری دارد.

 

کوشش تبار با بیان اینکه آینده اقتصادی کشور بسیار امیدوار کننده است گفت: هر چند مشکلاتی در این زمینه در کشور وجود دارد ولی می توان با جدیت تمام  و سیاست های اقتصادی و بین المللی برای برطرف شدن آنها تلاش کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور اظهار داشت: صنایع پایین دستی پتروشیمی گچساران می‌تواند نویدبخش بسیار خوبی در حوزه اشتغال و توسعه

 

و رونق اقتصادی برای جوانان و مردم منطقه و کهگیلویه و بویراحمد شود.

 

کوشش تبار افزود: پس از بهره برداری از طرح اقتصادی پترو شیمی گچساران، کهگیلویه و بویراحمد دهمین استان در تولید اتیلن کشور خواهد بود.

 

وی ادامه داد: استفاده از تبصره ۱۶ و ۱۸ می تواند در ایجاد فرصت های اقتصادی داخلی کشور نقش مهمی دارد.

 

کوشش تبار گفت: در حوزه گردشگری مشکلاتی با بانک‌ها وجود دارد که تمام تلاش خود را برای رفع این مشکل انجام خواهم داد.

 

کوشش تبار تصریح کرد: ۴۰۰ هزار میلیارد تومان دولت در قالب تسهیلات برای ایجاد طرح ها در حوزه مختلف از جمله گردشگری در نظر گرفته که تلاش خواهیم کرد در چهارچوب قانون از این فرصت‌هایی که دولت ایجاد کرده استفاده کنیم.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *