امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

شعبه تامین اجتماعی در پیشوا الزامی است

پیشوا – ابتکارآنلاین: امام جمعه پیشوا گفت: شعبه تامین اجتماعی در پیشوا الزامی است.
کد خبر: 669
زمان انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷ بعد از ظهر -
461 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت الاسلام و المسلمین روح الله باقری امام جمعه شهرستان پیشوا در خطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی موظف است در این شهرستان شعبه اصلی داشته باشد تکریم بازنشستگان به این نیست که سالی یک بار یادی از اینها بشود متاسفانه در دولت بعضی از ادارات ما را جمع کردند و بردند امروز نیز برخی از بازماندگان دولت قبل حرف هایی میزنند که انگار ما هنوز در دولت قبل هستیم قانون و مصوب است که سازمان تامین اجتماعی باید در این شهرستان شعبه داشته باشد این مصوبه باید اجرا شود.

 

وی افزود: برخی ها می گویند مردم عزیز پیشوا استخر خراب است برای استفاده از استخر با تخفیف ٣۰ درصد به قرچک تشریف ببرید عجب چقدر بی عقل و بی فکر این چه مدیریتی است در در کمال پررویی در تلویزیون هم این حرف ها را میزنند.

امام جمعه پیشوا بیان کرد: ما سال های قبل چقدر فریاد میزدیم که غدیر را باید مانند اربعین و عاشورا زنده نگه داریم راهپیمایی غدیر راه بیندازیم خداروشکر امسال در روز غدیر در سراسر ایران و بلاد اسلامی کارهای خوب و بزرگی انجام شد.

وی ادامه داد: در عرصه های فرهنگی و هنری و سیاسی و در همع عرصه ها می خواهند دوقطبی کاذب و دروغین بین مردم ایجاد کنند باحجاب ها بی حجاب ها و بی دین ها با دین ها و انقلابی ها بی انقلابی ها و جبهه رفته ها جبهه نرفته ها و مثال های متعدد که باید مراقب باشیم.

 

وی گفت: هنوز دهه آخر ذی الحجه تمام نشده است بنر و پوستر میزنیم و استوری می گذاریم مشکی پوشان و استقبال از محرم کار اشتباهی است کار هیئتی ها خیلی ارزش دارد اما کار درستی نیست جایی که اهل بیت گفتند شاد باشید خب شاد باشیم این شادی به اندازه عزاداری ارزش دارد واکسن را جدی بگیرید کسانی که نزدند حتما مراجعه و تزریق کنند واکسن شرعا واجب است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *