امروز دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳
معاون دادگستری استان تهران:

بین فاسقان و مردم باید مرزبندی وجود داشته باشد

ری- ابتکارآنلاین: معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: باید بین مردم و فاسقان مرزبندی وجود داشته باشد و افرادی که امنیت روانی جامعه را مختل می کنند باید از جایگاه خود مطلع شده و از مردم در برابر آنان حمایت شود.
کد خبر: 714
زمان انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰ بعد از ظهر -
457 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حاجی رضا شاکرمی روز شنبه در مراسم تکریم و معارفه دادستان جدید شهرستان ری افزود: باید در خدمت رسانی به مردم تواضع پیشه کنیم چون غرور و تکبر منجر به دور شدن مردم از ما مسئولان می شود.

 

وی یادآورشد: این مسئولیت واگذار شده به ما، مرهون خون هایی است که برای پاسداری از این انقلاب بر زمین ریخته شده است.

 

شاکرمی اظهارداشت: اکنون ایمان، صبر استقامت، مردم داری، تواضع، خوش رفتاری، عدل، خودداری از افراط و تفریط از ویژگی های مسئولان انقلابی است و باید در حوزه قضایی نیز مورد توجه قرار گیرد.

 

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران در ادامه گفت: سعی کنیم با مردم و مراجعان خوش رفتار باشیم تا مردم حداقل متوجه باشند که خواستیم کمکی کنیم اگرچه نتیجه مطلوب آنان حاصل نشد اما باید با خوش رفتاری مردم متوجه نیت خیر مسئولان باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: در مکتب عدالت، ما باید با یک چشم و عادلانه به مراجعان و مردم نگاه کنیم و به این طریق مرزبندی میان مردم عادی و مخلان نظم عمومی قرار دهیم و این مرزبندی برای نهادهای حاکمیتی و امنیتی نیاز است.

 

شاکرمی ادامه داد: پیشگیری از وقوع جرم فقط وظیفه قوه قضاییه نیست و همه دستگاه‌ها در این زمینه مسئولان دارند و باید برای پیشگیری از وقوع جرم تلاش کنند و اقدام قاطع انجام گیرد.

 

معاون رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد: پیوستگی بین مردم و مجموعه قضایی، پشتوانه نظام عدالت و موجب پایداری نظام جمهوری اسلامی است و باید با جلب اعتماد مردم برای تحقق و استمرار آن تلاش کرد.

 

وی اضافه کرد: پرونده‌های قضایی مطرح شده باید به به سرعت به سرانجام برسد چرا که طولانی شدن روند رسیدگی به آنها آسیب زاست.

 

در پایان این مراسم از ۲۰ سال خدمات غلامرضا نوفرستی تقدیر و محمد مهدی رحیمی به عنوان دادستان جدید شهرستان ری معرفی شد.

 

غلامرضا نوفرستی پس از آنکه ۲۰ سال مسئولیت دادستانی شهرری را بر عهده داشت به درجه بازنشستگی نائل آمد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *