امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

اصلاح طرح هادی روستایی بخش مرکزی ورامین

ورامین – ابتکارآنلاین: بخشدار مرکزی ورامین گفت : اصلاح طرح های هادی روستایی با رویکرد رفع مشکلات مردم به زودی در بخش مرکزی ورامین انجام خواهد شد.
کد خبر: 761
زمان انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱ بعد از ظهر -
473 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سید محمد زاهدی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات طرح های هادی روستایی بخش مرکزی که روز یکشنبه برگزار شد اظهار داشت:برای توسعه بافت روستاهای مختلف نمی توان یک نسخه کلی تهیه کرد، بلکه بر مبنای نیاز و شرایط هر روستا باید برای آن تصمیم گیری کرد و با در نظر گرفتن مسائل و موضوعات به روز روستا تصمیم گیری کرد.

 

وی ضمن تاکید بر تعیین محدوده بافت روستایی و بازنگری آن در برخی روستاهای بخش مرکزی گفت: جلسات تصمیم گیری در حوزه طرح هادی می بایست اصلاح شده و برمبنای درجه اهمیت اگر موردی از الحاق به بافت علاوه بر نیاز به تصمیمات فنی به تصمیمات مدیریتی نیز نیاز داشت، در جلسات مدیریتی مطرح و بررسی شود و کار از جلسات به اجرا در بیاید.

 

زاهدی  افزود: با توجه به جلسه چند روز گذشته استاندار تهران با اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کارشناسان مربوطه در خصوص طرح های هادی روستایی استان این موضوع تسریع داده شد.

 

وی تصریح کرد : مجموعه بخش مرکزی ورامین با همدلی و همکاری بنیاد مسکن شهرستان در خصوص رفع و تسهیل این موضوع پیشگام بوده است و به زودی تمامی روستاهای بخش مرکزی تعیین محدوده بافت روستایی به روز خواهند شد.

 

ورامین با ۳۰۰ هزار جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران استان تهران واقع شده است و دارای دو بخش مرکزی و بخش جوادآباد است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *