امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تمهیدات لازم برای شرکت زائران در مراسم پیاده‌روی‌ اربعین در شهرقدس انجام گرفت

شهرقدس- ابتکارآنلاین: فرماندار شهرقدس گفت: ستادهای استانی طبق برنامه‌ریزی از قبل انجام شده اقدامات لازم برای تهیه امکانات از جمله غذای گرم و سرد و اسکان زائران در شهرهای مسیر و عتبات را در دست انجام دارند و این شهرستان نیز در همین راستا فعالیت می‌کند.
کد خبر: 804
زمان انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷ بعد از ظهر -
455 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین- وحید گلی‌کانی روز دوشنبه در سومین نشست ستاد اربعین شهرستان با حضور امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و دیگر مسئولان افزود: نمایندگان بخش خصوصی با احساس تکلیف در این حماسه با توان هرچه بیشتر به ایفای نقش خود پرداخته و از شورای شهر و مجموعه شهرداری انتظار می‌رود برای تامین ۱۴ دستگاه اتوبوس نسبت به انتقال زائرین بی بضاعت و تحت پوشش نهادهای حمایت اقدام کنند.

 

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه داشتن گذرنامه معتبر برای حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین ضروری است، باید برای افزایش حضور متقاضیان در دفاتر پلیس+۱۰ برای تهیه گذرنامه تمهیدات لازم اتخاذ شود.

 

گلی‌کانی بیان کرد: بخش خصوصی باید برای برگزاری باشکوه مراسم پیاده‌روی‌ اربعین همراهی کنند و باید با برنامه‌ریزی قبلی سایر فعالیت‌ها اجرا شود، زیرا بیانگر وجود تفکر جمعی نشات گرفته از مدیریت معنوی و مذهبی شهرستان است.

 

فرماندار شهرقدس در خصوص برگزاری مراسم جاماندگان اربعین اظهار کرد: منابع درآمدی شهرستان باید برای فعالیت‌های شهرستان استفاده شود و اداره اوقاف باید نسبت به برگزاری مراسم جاماندگان اربعین فعالیت کند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *