امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

لرستان در اجرای مصوبات سفر رییس جمهور رتبه پنجم استان‌ها را دارد

خرم آباد – ابتکارآنلاین: معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان گفت: لرستان در اجرای مصوبات سفر رییس جمهور رتبه پنجم استان‌های کشور را دارد.
کد خبر: 818
زمان انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶ بعد از ظهر -
518 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – بهرام ستاری دستنایی عصر دوشنبه در نشست هم‌ اندیشی با شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان لرستان افزود: با پیگیری های انجام شده و عملکرد خوب استاندار لرستان در بحث مصوبات سفر رییس جمهور به این استان جز پنج استان برتر قرار گرفت.

 

وی عملیاتی شدن مصوبات سفر رییس جمهور به لرستان را نیازمند تلاش هرچه بیشتر و شبانه روزی مدیران استانی دانست و افزود: تشکل هایی نیز در این زمینه مانند شورای ائتلاف ولایت محور و تکلیف محور هستند و مورد توجه  قرار می گیرند.

 

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: گفتمان انقلابی امروز با سایر گفتمان ها در گذشته تفاوت دارد و چنانچه غیر از این بود مورد پذیرش قرار نمی گرفت.

 

وی عملکرد دولت سیزدهم را تاکنون  مثبت ارزیابی کرد و افزود: این دولت از ابتدا دولتی ور شکسته را تحویل گرفت که مدیریت  آن کار آسانی نبود اما در عین حال توانست در حوزه اقتصاد بدهی های قبلی بانک مرکزی را بدون استقراض در مدت زمان یک سال پرداخت کند و برنامه ها را نیز به خوبی پیش ببرد که این دستاورد بزرگی است.

 

ستاری دستنایی به دستاورد دولت سیزدهم در عرصه جهانی و بین المللی اشاره کرد و یادآور شد: دولت  کشور را از حالت منفعل خارج و آن را به قدرت برتر دنیا تبدیل و  امروز با ابتکار عمل دولتمردان منتظر اظهار نظر اروپا و غرب نیستند.

 

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان استفاده از نیروهای  انقلابی را رویکرد دولت سیزدهم دانست و گفت: توجه به نیروها و جریان انقلابی و به کارگیری نیروهای توانمند و متعهد از رویکردهای دولت انقلابی و مردمی آیت الله رییسی است که چنانچه از این گونه نیروها استفاده نشود نمی توان به اهداف مورد نظر رسید.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *