امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار قرچک:

قرچک نیازمند ساخت ۶ کتابخانه جدید است

قرچک- ابتکارآنلاین: فرماندار قرچک گفت: در شهرستان قرچک شش کتابخانه داریم و برای رسیدن به استانداردها نیازمند ساخت شش کتابخانه دیگر هستیم.
کد خبر: 800
زمان انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸ بعد از ظهر -
476 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – علیرضا فاتحی نژاد پیش از ظهر دوشنبه در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی قرچک با بیان اینکه حال کتاب و کتاب‌خوانی خوب نیست، گفت: در وهله اول باید از خود مسئولین شروع شود و برای بالا بردن سرانه کتاب‌خوانی در کشور ابتدا باید ما مسئولین کتاب‌خوان شویم.

 

وی افزود: ما مسئولین بارها درباره نان مردم جلسه و بازدید می‌گذاریم ولی آیا برای فکر و روح آنها هم این کار را می‌کنیم، آیا مسئولان ماهی یک بار همراه خانواده به کتابخانه ها می‌روند و اعضا خانواده خود را عضو کتابخانه می‌کنند.

 

فرماندار قرچک با اشاره به گرانی بیش از حد کتاب و افزایش مراجعه به کتابخانه‌ها اظهار داشت: باید این فضا را تبدیل به بستری مناسب برای رشد فکری جامعه کنیم

 

وی با تاکید بر سهولت دسترسی کتاب به مردم مطرح کرد: ما باید کاری کنیم لحظاتی مردم موبایل‌ها را کنار و به جای آن کتاب دست گیرند.

 

فاتحی‌نژاد تصریح کرد: در شهرستان قرچک شش کتابخانه داریم و برای رسیدن به استانداردها نیازمند ساخت شش کتابخانه دیگر هستیم.

 

در پایان حکم عضویت بخشدار مرکزی قرچک در انجمن کتابخانه های عمومی به وی اهدا شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *