امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
رییس کل دادگستری استان:

اجماع خوبی برای حمایت از تولیدکنندگان در کرمانشاه ایجاد شده است

کرمانشاه – ابتکارآنلاین: رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: خوشبختانه در سطح استان اجماع و همت بلندی برای حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران ایجاد شده است.
کد خبر: 866
زمان انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱ بعد از ظهر -
504 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – پرویز توسلی زاده در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان کرمانشاه که به منظور بررسی و کمک به حل مشکلات واحدهای تولیدی استان برگزار شد، اظهار کرد: تولید، کارآفرینی و اشتغال امروزه از ضروری ترین مسائل کشور ماست که چند سال است مورد توجه و تاکید ویژه مقام معظم رهبری است و نامگذاری سال نیز بر همین مبنا از سوی معظم له صورت می گیرد.

 

وی با بیان اینکه تولید کنندگان افسران جبهه اقتصادی هستند، یادآور شد هر چقدر بتوانیم از این عزیزان به عنوان سرمایه های اصلی استان حمایت کنیم، به نوعی به اشتغال و کارآفرینی برای جوانان استان کمک کرده ایم.

 

رئیس کل دادگستری کرمانشاه با بیان اینکه وظیفه داریم تا جایی که ممکن است از سرمایه گذاری مشروع در سطح استان حمایت کنیم، اضافه کرد: خوشبختانه در سطح استان همت بلندی برای حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران ایجاد شده و همه مسئولین کمک می کنند مشکلات این عزیزان مرتفع شود که این مهم می تواند به رونق و شکوفایی اقتصاد استان و کشور کمک کند.

 

توسلی زاده با بیان اینکه باید قدر سرمایه های استان که تولیدکنندگان هستند را دانست، افزود: با حمایت از تولید کننده و سرمایه گذار به اشتغال استان و در نتیجه کاهش آسیب های اجتماعی و به تبع آن آرامش جامعه کمک می کنیم.

 

در این نشست از آقایان شکری از گروه صنعتی شکری و کارآفرین جوان برتر کشوری، مومیوند کارآفرین برتر کشور در عرصه تولید قطعات خودرو  و مدیر عامل شرکت مارپیچ باختر و فخری کارآفرین برتر کشوری در حوزه انواع سیم و کابل های مسی و آلومینیوم و مدیر عامل شرکت کابل باختر توسط رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه تقدیر شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *