امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

یادواره شهدای عملیات مرصاد در پاکدشت

پاکدشت – ابتکارآنلاین: یادواره ۱۷ شهید سرافراز پاکدشتی عملیات پیروزمندانه مرصاد در مسجد امیرالمومنین این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: 959
زمان انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵ بعد از ظهر -
511 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – معاون حقوقی و استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که سخنران ویژه این مراسم بود در جمع مردم پاکدشت گفت: منافقین با تمام توان و ظرفیت نیروی انسانی و ماشین آلات جنگی وارد کشور شدند، اما رشادت و غیرت رزمندگان شما آن‌ها را در کمینگاه گرفتار و زمین گیر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی عرب انصاری افزود: صدام دشمن خارجی بود، اما منافقین در حالی که تا حلقوم از سرمایه ملت بهره برده و ۱۷ هزار نفر را در کشور شهید کرده بودند حالا از زن و مرد در عملیات نظامی برای حمله به کشور صف آرایی کرده بودند.

وی گفت: این‌ها ۳۰ کیلومتر دیگر تا کرمانشاه فاصله داشتند و اگر غیرت شهیدان و رزمندگان شما نبود و آن‌ها پیشروی کرده بودند روحیه مردم از دست می‌رفت چراکه منافقین به قدری جنایتکار بودند که حتی به بیماران بستری روی تخت‌های بیمارستان هم رحم نکردند و آن‌ها را به شهادت رساندند.

وی افزود: امروز تفاله‌ای باقیمانده از این گروه تروریستی هزاران نفر را اجیر کرده اند و در عملیات سایبری علیه ملت و کشور مطلب منتشر می‌کنند و مسئاله درست می‌کنند برای انقلاب اسلامی و با فریب و نیرنگ‌های فضای مجازی، ایران عزیز که در اوج است را طوری جلوه می‌دهند که این کشور انگار تا چند روز بیشتر نمی‌تواند به حیات خود ادامه دهد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *