امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

ورود به مناطق گردشگری در مسیر سیلاب استان تهران ممنوع شد/ برآورد خسارت سیل به بنای امامزاده داود(ع) بعد از آواربرداری

تهران- ابتکارآنلاین: مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران در بازدید میدانی از محل حادثه امام‌زاده داود (ع) گفت: تا اعلام شرایط جوی آرام از ورود به مناطق گردشگری که در مسیر سیلاب قرار دارند جلوگیری می‌شود.
کد خبر: 1023
زمان انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵ بعد از ظهر -
435 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – پرهام‌جانفشان در بازدید میدانی از محل حادثه سیلاب در منطقه امام‌زاده داود (ع) و با ابراز تسلیت و  همدردی با خانواده جانباختگان گفت: تا اعلام شرایط جوی آرام با همکاری فرمانداری‌های استان تهران از ورود به جاذبه‌های گردشگری که در مسیر سیلاب قرار دارند جلوگیری می‌شود.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران افزود: در حال حاضر تلاش دستگاه‌های اجرایی استان همکاری با ستاد مدیرت بحران و دستگاه‌های امدادی است، اما از معاونت میراث‌فرهنگی استان خواسته شده است با تشکیل یک گروه کارشناسی کار مشاوره به تیم‌های آوربرداری در بنای تاریخی امام‌زاده انجام شود.

 

جانفشان عنوان کرد: بعد از پایان لایروبی به سرعت کار بررسی بخش‌های آسیب دیده از سیل توسط کارشناسان معاونت میراث‌فرهنگی استان انجام می‌شود.

 

به گزارش ایرنا، ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد روز پنجشنبه -ششم مرداد ۱۴۰۱- در پی باراش شدید در تهران و رانش زمین، سیل در منطقه امامزاده داود (ع) در شمال پایتخت جاری شد و حجم زیادی از گل و لای را در این منطقه و روستاهای اطرف برجای گذاشت.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *