امروز چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳
همزمان با ماه محرم؛

خیمه‌گاه حضرت عباس (ع) در اردبیل افتتاح شد

اردبیل- ابتکارآنلاین: آیین افتتاح خیمه‌گاه حضرت عباس (ع) در پایتخت حسینیت اردبیل برگزار شد.
کد خبر: 1185
زمان انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱ بعد از ظهر -
298 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – در این آئین که خیمه‌گاه حضرت عباس (ع) در جوار سقاخانه قمر منیر بنی‌هاشم حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) عصر سه‌شنبه در اردبیل افتتاح شد، برنامه‌های فرهنگی در ایام ماه محرم برگزار شده و علاقه‌مندان می‌توانند تا ۱۲ محرم از این خیمه‌گاه بازدید کنند.

 

رئیس فضای مجازی قشر بسیج اردبیل اظهار کرد: در این خیمه‌گاه جوانان تلاش می‌کنند تا با کارهای خلاق و نوآور به ویژه تولید و پخش فیلم‌های سه بعدی از زندگی ائمه اطهار (ع) به ویژه حضرت عباس (ع) این سرمایه‌های معنوی را به نسل‌های آینده منتقل کنند.

 

علی حسن‌زاده تصریح کرد: برای اولین بار با همکاری سازمان فضای مجازی سراج بسیج اکران فیلم سه بعدی زندگی و شهادت حضرت عباس‌ابن علی را شاهد بودیم تا زمینه و بستر معرفی این شخصیت برجسته و پرورش‌یافته در دامان علی‌بن ابیطالب (ع) معرفی شود.

 

وی گفت: سعی ما بر این است تا در این خیمه‌گاه در کنار معرفی شهدای دشت نینوا، برجسته‌سازی فضائل حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایش را داشته باشیم تا علاقه‌مندان بتوانند از این فضا و بستر فراهم شده بهره بگیرند.

 

رئیس فضای مجازی قشر بسیج اردبیل افزود: سعی ما بر این است تا در ماه محرم با توجه به هجمه سنگین دشمنان در فضای رسانه‌ای، تبیین و تشریح ابعاد قیام سیدالشهدا (ع) و نهضت عاشورایی را شاهد باشیم تا مردم با فهم عمیق نسبت به عزاداری و عرض ارادت به امام مظلوم شیعیان تلاش و همت معنوی داشته باشند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *