امروز جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۳

حزب همدلی مردم تحول خواه شاخه استان تهران آغاز به کار کرد

ری – ابتکارآنلاین: حزب همدلی مردم تحول خواه شاخه استان تهران با حضور دبیرکل، ایثارگران، اعضا و نمایندگان دیگر استان ها در جنوب تهران آغاز به کار کرد.
کد خبر: 1202
زمان انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳ قبل از ظهر -
243 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین –  حزب همدلی مردم تحول خواه( همت ) که تاکنون در ۷۳ شهر و استان راه اندازی و آغاز به کار کرده بود،دفتر خود در استان تهران با محوریت جنوب پایتخت در خیابان شهید رجایی را فعال کرد.

 

حزب همدلی مردم تحول خواه که از سال ۹۶ فعالیت رسمی خود را به عنوان حزبی مستقل آغاز کرده است.

 

حزب همدلی مردم تحول خواه با حضور تعدادی از اعضای آن، در جنوب تهران فعالیت خود را آغاز کرد و نسرین آرین نژاد به عنوان رئیس این حزب در استان تهران معرفی شد.

 

سید احمد نبوی دبیرکل حزب همدلی مردم تحول خواه در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای نخستین بار با شکل گیری این حزب، به جریان مستقل هویت می دهیم، در واقع هیچ جریان اصلاح طلب و اصولگرایی نمی تواند در حرکت حزب ما تاثیرگذار باشد.

 

نبوی خاطرنشان کرد: در واقع در تلاشیم تا این نگرش را جا بیاندازیم که به عنوان یک جریان مستقل در انتخابات آینده خانه احزاب نامزد شده و شرکت کنیم.

 

دبیرکل حزب همدلی مردم تحول خواه ادامه داد: ما تحول خواهی را نقطه مقابل اتفاقاتی که تاکنون افتاده است می دانیم، کلمه تحول خواهی را از سخنان رهبر معظم انقلاب گرفته ایم، معظم له در سخنرانی خرداد سال ۹۶، از تحول سخن گفتند و تاکید کردند که باید از تحول استفاده کرد.

 

دبیرکل حزب همدلی مردم تحول خواه اضافه کرد: ما تحول خواهی را از سال ۹۶ با این نگاه راهبری انتخاب کردیم و فکر می کنیم که اگر خوب معرفی شویم و جریان اصلاح طلبی و اصولگرایی را در جامعه معرفی کنیم، شاید بتوانیم در انتخابات ۲ سال بعد مجلس شورای اسلامی احزاب مستقل واقعی را در جریان تحول خواه به مردم بشناسانیم.

 

وی اعلام کرد: سه اصل بنیادین داریم که اهداف ما در این سه اصل می گنجد، رهبری، مردم و اخلاق که تحول را بر مبنای نگاهی نو به رهبری، نگاه تحول خواهانه به مردم و اخلاق می خواهیم.

 

نبوی افزود: نمی خواهیم بگوییم که مردم در مقابل هم بایستند و اصلاح طلب و اصولگرا با هم دعوا کنند، مردم باید متحول شوند و حول حالنا الی احسن حال اینجا معنا پیدا می کند، اول باید خودشان متحول شوند تا بتوانند جامعه را نیز متحول کنند.

 

دبیرکل حزب همدلی مردم تحول خواه گفت: موضوع دیگر اخلاق است که سومین خط قرمز ماست، تا در حوزه اخلاقی متحول نشویم، غیر ممکن است که بتوانیم جامعه را متحول کنیم.

 

نسرین آرین نژاد رئیس این حزب در استان تهران نیز درباره راه اندازی این مرکز در جنوب پایتخت با بیان اینکه فعالیت این مرکز  از سال گذشته آغاز شده بود گفت : مردم در جنوب پایتخت بعنوان حامیان اصلی انقلاب اسلامی  نقش مهمی در انتخاب نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی دارند و برهمین اساس نمایندگی استان تهران در این منطقه کار خود را رسما آغاز می کند.

 

حزب همدلی مردم تحول‌خواه رسالت اساسی و اصولی خویش را انجام وظیفه و ادای تکلیف شرعی در تمام برهه های زمانی و مکانی و رسیدن به خشنودی خداوند می داند و در این راستا، تمام تلاشش را بر دوری از هرگونه ناخالصی و شرک های آشکار و پنهان خواهد نمود. دین اسلام و شریعت اثنی عشری مبنای اعتقادی اعضای حزب می باشد و در ترویج این افکار تمامی مساعی خود را بکار خواهد بست.

 

این حزب، قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را سندی در تعیین هویت ملی قلمداد نموده وتاکید موکدی بر اجرای تمام  اصول و محتوای آن دارد. قانون اساسی بر محور اندیشه ولایت مطلقه فقیه، حاکمیت ملت و تحکیم و استقلال قوا پایدار شده و در چارچوب مبانی مردم سالاری دینی و انتخابات ، نمود عینی پیدا می کند. همچنین ورای ایجاد تغییرات بنیادین در راستای اعتماد سازی بین مردم و حاکمیت دست به مطالعات عمیق مبنایی خواهد زد تا بزرگترین هدف خود که رضای خداوند می‌باشد را از طریق ایجاد اعتماد میان مردم برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی  به منصه ظهور برساند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *