امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳

راهپیمایی دانش آموزان شمیرانات به تأسی از نوجوان حماسه آفرین دشت کربلا در نیاوران

شمیرانات- ابتکارآنلاین: جمعی از دانش آموزان پسر شمیرانات به تأسی از نوجوان حماسه آفرین دشت کربلا حضرت قاسم بن الحسن علیه السلام به مناسبت روز منسوب به آن حضرت با اقامه عزا به راهپیمایی از تکیه نیاوران تا اردوگاه شهید باهنر پرداختند.
کد خبر: 1279
زمان انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳ بعد از ظهر -
230 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – جمعی از دانش آموزان پسر هیئت‌های مذهبی مدارس شمیران در گام دوم انقلاب اسلامی، به تأسی از نوجوان حماسه آفرین دشت کربلا حضرت قاسم بن الحسن علیه السلام و در تداوم راه شهدای دانش آموز دفاع مقدس و جبهه مقاومت، با اقامه عزا و حضور در مسیر تشییع شهدای دانش آموز از تکیه نیاوران تا اردوگاه کشوری شهید باهنر ندای لبیک یا حسین (علیه السلام) سر دادند.

نوجوانان محصل شمیرانات در این راهپیمایی با سربندهای مزین به نام اهل بیت علیهم السلام، ضمن سوگواری با سینه‌زنی و علامت‌کشی، پلاکاردهایی را در دست گرفته و استقامت خود را در مسیری که از شهدای کربلا تا شهدای دفاع مقدس به ایشان رسیده است، اعلام کردند و نشان دادند در راه انقلاب اسلامی پیش‌قدم هستند.

 

راهپیمایی دانش آموزان شمیرانات به تأسی از نوجوان حماسه آفرین دشت کربلا در نیاوران

 

به گزارش ایرنا، مقصد این راهپیمایی محل تدفین پیکر مطهر ۲ تن از شهدای گمنام دانش آموز دفاع مقدس بود که ۶ خرداد ماه سال جاری طی مراسمی باشکوه به خاک سپرده شدند.

 

شمیرانات دارای ۳۹۹ مدرسه دولتی و غیردولتی و ۶۵ هزار و ۲۸۵ دانش آموز است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *