امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

افتتاح ۲ کلانتری در شهرستان ری / برخورد قاطع پلیس با اراذل و اوباش

ری- ابتکارآنلاین: فرمانده انتظامی شهرستان ری اعلام کرد که تا حداکثر سه ماه دیگر ساختمان های ۲ کلانتری در این شهرستان تکمیل و به افتتاح می رسد.
کد خبر: 1663
زمان انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷ بعد از ظهر -
216 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز شنبه به خبرنگاران گفت: ساختمان های کلانتری علائین در کمتر از دو ماه و کلانتری شمس آباد حداکثر تا سه ماه آینده به افتتاح می رسد.

 

وی ادامه داد: ساختمان کنونی فرماندهی انتظامی شهرستان ری ۱۱ سال رها شده بود که با اقدامی جهادی ظرف دو ماه ساماندهی و تحویل نیروی انتظامی شد.

 

سرهنگ جلیلیان همچنین توضیح داد: وظیفه نیروی انتظامی حفظ نظم و امنیت در سطح جامعه است و بیش از ۱۰۰ ماموریت در مجموعه پلیس تعریف شده که بیشترین تماس که یک اداره یا نهاد می تواند با مردم داشته باشد در جموعه پلیس است.

 

وی افزود: پلیس در جمهوری اسلامی ایران یک وجه تمایز با سایر کشورها دارد چرا که افتخار داریم که ولایتمدار هستیم و بدور از جریانات سیاسی فقط گوش به فرمان رهبری هستیم و با تغییر دولت ها تغییری در پلیس نمی بینیم.

به گفته این مقام انتظامی، مردمی بودن پلیس ویژگی دیگر نیروی انتظامی است از مصلاهای نمازجمعه تا مساجد با مردم ارتباط نزدیک  و دیدار چهره به چهره داریم و مشکلات مردم را از زبان خودشان دریافت می کنیم.

 

وی افزود: هرجا مشکلی باشد مردم می توانند با سامانه های ۱۱۰ و ۱۹۷ تماس می گیرند و همکاران ما به حضور مردم می رسند؛ حافظ ارزش های اسلامی به فرموده رهبری هستیم و به جرات می گویم که کمتر فردی در نیروی انتظامی به بعد مادی و حقوق فکر می کند.

 

سرهنگ جلیلیان خاطرنشان کرد: در سایر کشورهای خارجی پلیس کار امنیتی انجام می دهد اما ما این حس را نداریم و به تعالی و اجر و صواب آن فکر می کنیم.

 

فرماندهی انتظامی شهرستان ری با ارائه گزارشی از عملکرد این فرماندهی در یک سال گذشته گفت: برخورد قاطع با اراذل و اوباش در بیش از یک سال گذشته در دستور کار ما بوده و پاکسازی مناطق آلوده را منطقه به منطقه را انجام دادیم.

 

وی افزود: پاکسازی پارک ها و تفرجگاه ها و برخورد با مجرمان و مفسدان اقتصادی؛ جرایم مرتبط با امنیت اخلاقی را از قبیل مشروبات الکی پیگیری کردیم.

 

جلیلیان ادامه داد: یک مورد موتورسواری خانم ها داشتیم که این مورد نیز پیگیری و رفع شد.

 

وی گفت: ۴۱ درصد در سامانه ۱۹۷ افزایش تقدیرها داشتیم و بدانید امنیت مردم خط قرمز پلیس ری بوده است و تا به امروز ۱۴ مرحله طرح رعد برگزار کردیم.

 

جلیلیان خاطرنشان کرد: نتیجه اقدامات ما درو کردن بسیاری از اولین ها است؛ فرماندهی انتظامی شهرستان ری بین یگان های فاتب در بحث اشرافیت حوزه ها، رزمایش ها، مهار جرائم و افزایش کشفیات رتبه برتر  را کسب کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته و با ایجاد فرماندهی انتظامی شهرستان ری ۲۰ درصد نیروی کادر و وظیفه اضافه کردیم و از سوی دیگر افزایش ۲۰ دستگاه خودرو و موتور سیکلت به ناوگان حمل و نقل داشتیم.

 

جلیلیان گفت: تا رسیدن به امنیت مثال زدنی فاصله داریم اما تلاش می کنیم و تا به امروز هر موفقیتی داشتیم بخشی از آن بخاطر رسانه ها و خبرنگاران بود که به عنوان افسران جنگ نرم روح امیدواری را به مردم دادند.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین به زودی طرح ویژه برخورد با مالخرها اجرا می شود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *