امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
فرماندار ری:

مشکلات حوزه علمیه آیت الله غیوری با کمک خیران مرتفع می شود

ری – ابتکارآنلاین: فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: مشکلات مالی و امکاناتی حوزه علمیه مرحوم آیت الله غیوری باید با کمک خیران و شاگران ایشان مرتفع می شود.
کد خبر: 1789
زمان انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵ بعد از ظهر -
226 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حمید زمانی روز دوشنبه در جریان بازدید از حوزه علمیه خواهران آیت الله غیوری با بیان اینکه شخصیت و جایگاه این متجهد و عالم وارسته برای مردم شهرری بسیار ارزشمند و محترم است، افزود: تمامی شاگردان و افرادی که از جانب حمایت ها و پشتیبانی های آیت الله غیوری به جایگاه خاصی رسیده اند باید حامی و پشتیبان حوزه علمیه وی باشند.

 

وی یکی از عوامل موثر در رشد و توسعه شهرری را شخصیت آیت الله غیوری برشمرد و یادآورشد: این مجتهد عالی مرتبه حق بزرگی بر گردن مردم شهرری دارد.

 

زمانی با بیان اینکه خود را علاقه مند و مدیون آیت الله غیوری می دانم، اظهارداشت: هر شخصیتی از اهالی شهرری به جایگاهی رسیده و ثروت و قدرتی دارد، در سایه رهنمودها و حمایت های این عالم وارسته بوده است.

 

فرماندار ویژه شهرستان ری خواستار ورود این افراد برای حمایت از حوزه علمیه آیت الله غیوری شد و گفت: عوامل و دست اندرکاران حوزه علمیه نیز چنین حمایت و پشتیبانی را از شاگران و علاقه مندان به این عالم والا مقام مطالبه کنند.

 

آیت الله سید علی غیوری مجتهد فقیه شهرری بود که صندوق خیریه، حوزه علمیه و مسجدی در این شهر بنا ساخته است و یکی از علمای مورد وثوق این شهرستان به شمار می رفت.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *