امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل امور مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

بسته حمایتی از خبرنگاران به هیات دولت ارائه شده است

بوشهر – ابتکارآنلاین: مدیرکل امور مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این وزارتخانه در راستای حمایت از خبرنگاران بسته حمایتی در ۱۳ سرفصل در حوزه اعتبارات، مسکن و سبد معیشتی به هیات دولت ارائه کرده است.
کد خبر: 1848
زمان انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱ بعد از ظهر -
249 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – ایمان شمسایی روز سه شنبه در حاشیه سفر یک روزه خود به استان بوشهر در نشست با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: در زمان حاضر مشکلی که در مورد رسانه‌ها وجود دارد این است که صنف رسانه‌ای وجود ندارد به همین دلیل باید آمار مشخصی از رسانه ها تهیه شود که سامانه جامع رسانه های کشوری بهترین ابزار برای این کار است.

 

وی اضافه کرد: مشکلات بیمه تامین اجتماعی خبرنگاران و اختلافات در  زمینه رسانه‌ها به حداقل رسیده ولی در خصوص معرفی حرفه خبرنگاری به‌عنوان مشاغل سخت و زیان آور ابهاماتی وجود دارد که بیشتر در مورد پایگاه‌های خبری است که باید برطرف شود.

 

مدیرکل امور مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص وضعیت صندوق اعتباری هنر اظهار کرد: در صندوق اعتباری هنر که ویژه هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران است اعتبارات خوبی لحاظ شده و شامل اصحاب رسانه نیز می‌شود.

 

شمسایی یادآورشد: در مجموع باید یک نظام صنفی در حوزه رسانه شکل بگیرد تا ضمن فهرست مشکلات، قدم‌های موثرتر در این رابطه برداشته شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: جهان استکبار یکی از وجوه خوی و خصلت استکباری اش ، استکبار رسانه است و به دنبال محتوا سازی تحریفی و انحرافی با ابزار رسانه در اذهان جامعه بزرگ جهانی به ویژه کشورهای انقلابی هستند تا همه را تسلیم اندیشه های جهان غرب سرمایه داری کنند.

 

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری بیان کرد: آنها به دنبال ایجاد شرایطی برای کنترل رسانه ها هستند  به همین علت هم اکنون بسیاری از رسانه های جهان زیر سلطه امپریالیسم رسانه ای هستند و صهیونیست آنها را مدیریت می کند.

 

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: همین موضوع موجب شده محتواهای فکری غلط با تسلط رسانه ای، پوشش وسیع و استفاده از تکنولوژی نوین رسانه، جهان را مورد تهاجم قرار دهد.

 

وی ادامه داد: آنها می خواهند انسان ها بر قطاری بنشینند که ایستگاه آن تسلیم در برابر غرب است اما این نکته مهم است که باید در مقابل این تهاجم رسانه ای خط مقاومت رسانه ای ایجاد کرد.

 

صفایی بوشهری افزود: ما در مقابل تهاجم سرنوشت ساز جهان استکبار در عرصه رسانه باید یک خط مقاومت رسانه ای ایجاد کنیم یعنی دارای یک جبهه و نظام رسانه ای بسیار قوی و به تعبیری رسانه مقاومتی باشیم.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *