امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
فرماندار ملارد:

ساماندهی و خروج نمایشگاه داران خودرو از سرآسیاب در اولویت است

ملارد- ابتکارآنلاین: فرماندار شهرستان ملارد گفت: روان سازی ترافیک و صیانت از جان شهروندان در جاده ها برای مدیریت شهرستان اولویت دارد از همین رو نیز ساماندهی و خروج نمایشگاه داران خودرو از خیابان سرآسیاب در دستور کار است.
کد خبر: 1821
زمان انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰ بعد از ظهر -
206 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – جابر کریمی در پنجمین جلسه شورای ترافیک این شهرستان با تاکید بر پیگیری مصوبات این شورا تا حصول نتیجه افزود: بارها اعلام کرده ایم حفظ جان و مال مردم اولویت ما در شهرستان است، اقدامات خوبی در یکسال گذشته در راستای ایمن سازی نقاط حادثه خیز صورت گرفته اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

 

وی یادآورشد: اعضای شورای ترافیک هماهنگی و تعامل بین دستگاهی را برای پیشبرد اهداف این شورا که همان روان سازی ترافیک و صیانت از جان  شهروندان در جاده هست را مد نظر قراردهند.

 

کریمی اظهارداشت: مصوبات جلسات باید به طور مستمر پیگیری شود، برای ما قابل قبول نیست مصوبه ای انجام و بعد از مدتی به بهانه های مختلف رها شود، اگر موانعی در راه اجرای مصوبات وجود داشت، به فرمانداری اطلاع داده شود تا نسبت به رفع موانع اقدام شود.

 

فرماندار شهرستان ملارد گفت: با توجه به اینکه این شهرستان یکی از شهرستان های پرتردد و محل گذر مسافران است، نصب و تعمیر علائم هشدار دهنده و راهنمایی مسیرها در نقاط مختلف شهری و روستایی ضروری است و باید دستگاه های متولی در این خصوص اقدامات لازم را به عمل آورند.

 

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی نمایشگاه داران خودرو و انقال آنها به خارج شهر به منظور زیبا سازی فضای بصری و روان سازی ترافیک به در دستور کار قراردارد و نقاط مختلفی پیشنهاد شده که در دست کارشناسی است.

 

کریمی ادامه داد: شهرداری ها برای نقاطی که گره ترافیکی وجود دارد، ظرف یک بازه زمانی کوتاه مدت برنامه جامع و کارشناسی شده ارائه کنند.

 

فرماندار شهرستان ملارد گفت: به کارگیری تمهیدات و اقدامات لازم برای بازگشایی مدارس و بسیج کردن حمل و نقل شهرستان برای انتقال زائرین پیاده روی اربعین به پایانه های مرزی در دستور کار اعضای شورای ترافیک داشته باشد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *