امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
استاندار اردبیل:

آزادگان و خانواده شهدا روایتگر ارزش‌های انقلاب هستند

اردبیل – ابتکارآنلاین: استاندار اردبیل گفت: آزادگان و خانواده‌های شهدا بهترین روایتگر ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستند.
کد خبر: 1917
زمان انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲ قبل از ظهر -
229 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – سیدحامد عاملی در آیین گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان اظهار کرد: باورها و ارزش‌های دوران انقلاب و دفاع مقدس بدلیل تاثیر بالایی که در آینده کشور دارند باید به نسل جدید که آن دوران را درک نکرده‌اند، انتقال یابد.

 

وی نیروی جوان را سرمایه‌های کشور دانست و افزود: با همکاری نهادهای مختلف و ایثارگران و آزادگان باید برای پیشرفت کشور به دست جوانان که آینده کشور به دست آن‌ها خواهد بود، تلاش کنیم.

 

وی با بیان این که زیرساخت‌های آموزشی و فرهنگی استان اردبیل در مقایسه با متوسط کشوری وضعیت مناسبی ندارد ، خاطرنشان کرد: نیاز است با مشارکت همگانی در روند پیشرفت آینده مطلوبی برای استان تعریف کنیم.

 

وی افزود: در حوزه اقتصاد نیز استان اردبیل نسبت به متوسط کشوری از وضعیت پایینی برخوردار است که به همین منظور برنامه پیشرفت استان با هدف‌گذاری برای رفع مشکلات زیرساختی و اجرای پروژه‌های اشتغال‌آفرین تدوین شد.

 

استاندار اردبیل تصریح کرد: اجرای پروژه‌هایی از قبیل بزرگراه شمال – جنوب، راه‌آهن و راه در شهرستان‌های مختلف استان و پروژه‌هایی که موجب گردش اقتصادی در منطقه می‌شود، از جمله بندهای مهم برنامه پیشرفت استان اردبیل است و در زمینه ایجاد بیس پروازی در اردبیل نیز تلاش می‌شود که تا ۲ ماه آینده هواپیما در استان مستقر شده و خدمات پروازی گسترش یابد.

 

عاملی با اشاره به استعدادهای گردشگری و کشاورزی استان گفت: بهره‌برداری‌های لازم از این ظرفیت‌ها به نحو شایسته‌ای محقق نشده و نیاز است با ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز، زمینه حضور و ماندگاری گردشگران در استان و افزایش میزان درآمد از این محل فراهم شود.

 

استان اردبیل با تقدیم سه هزار و ۴۰۰ شهید از مجموع ۲۲۰ هزار شهید دوران دفاع مقدس و حدود ۱۰ هزار جانباز جزو سه استان برتر در کشور است که بیشترین شهدا را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *