امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

توزیع یک هزار و ۵۰۰ بسته لبنی بین افراد تحت پوشش بهزیستی پیشوا

پیشوا- ابتکارآنلاین: رئیس بهزیستی شهرستان پیشوا گفت: با مساعدت بنیاد مستضعفان یک هزار و ۵۰۰ بسته لبنی بین افراد تحت پوشش بهزیستی شهرستان پیشوا توزیع می‌شود.
کد خبر: 2044
زمان انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹ بعد از ظهر -
225 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – نجمه اسماعیلی اظهار داشت: بر اساس توافق صورت گرفته با بنیاد مستضعفان و سازمان بهزیستی کشور در توزیع بسته‌های لبنی، یکهزار و ۵۰۰ بسته به شهرستان پیشوا اختصاص یافته که طی دو مرحله بین افراد تحت پوشش توزیع می‌شود.

 

وی اظهار داشت: در مرحله نخست اجرای این طرح، ۵۰۰ بسته در اختیار بهزیستی پیشوا قرار گرفته که این بسته‌ها در سردخانه نگهداری شده و با هماهنگی‌های به عمل آمده با خانواده‌ها، در دو مرکز مثبت زندگی و محل اداره بهزیستی بر اساس زمان‌بندی اعلام شده بین افراد تحت پوشش در حال توزیع است.

 

اسماعیلی تصریح کرد: هر یک از این بسته‌های لبنی شامل ۱۲ کیلوگرم لبنیات شامل ۲ عدد ماست دبه ای بزرگ ، ۴ عدد شیر یک لیتری، ۴ عدد شیر تک نفره، ۵ بسته پنیر، ۲ عدد شیر کاکائو تک نفره و ۴ بسته خامه به ارزش  ۶ میلیون ریال است.

 

رئیس بهزیستی پیشوا گفت: پس از توزیع این ۵۰۰ بسته، یکهزار بسته لبنی دیگر در اختیار بهزیستی پیشوا قرار گرفته و بین افراد تحت پوشش بهزیستی توزیع می‌شود.

وی اظهار داشت: در حال حاضر بیش از یکهزار و ۸۰۰ نفر در حوزه توانبخشی و حمایتی، زنان بی‌سرپرست، بد سرپرست و معلولان تحت پوشش بهزیستی پیشوا قرار دارند.

پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *