امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساختمان اداره ارشاد شمیرانات پس از ۱۴ سال به این شهرستان بازگشت

شمیرانات- ابتکارآنلاین: ساختمان اداری فرهنگ و ارشاد شمیرانات با پوشش حوزه های منطقه یک تهران و بخش‌های لواسانات و رودبارقصران ، در گذشته در محله دهکده المپیک (منطقه ۲۲) مستقر بود که پس از ۱۴ سال به حوزه استحفاظی این شهرستان بازگشت.
کد خبر: 2072
زمان انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸ قبل از ظهر -
210 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – استقرار یکی از ادارات شمیرانات که مراجعات مردمی متعددی دارد و متولی فرهنگ مناطق شمالی و شمال شرقی پایتخت است، در غرب تهران؛ حتی از مشترک بودن برخی ادارات شهرستان با مناطق دیگر تهران یا شهرستان‌های شرقی استان هم قابل تأمل‌تر بود.

 

موضوعی که پس از مطالبات مستمر شهروندان و پیگیری‌های مسئولان پس گذشت ۱۴ سال با انتقال ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد شمیرانات از دهکده المپیک تهران به آدرس الهیه، خیابان خزر جنوبی، پلاک سه ختم به خیر شد و دیگر نیازی نیست تا اهالی شهرستان برای امور متعدد از جمله آگهی‌های دولتی، ثبت درخواست مجوزهای تبلیغاتی، فرهنگی، کانون‌های مساجد، نشریات، کیوسک‌های مطبوعاتی و … متحمل سفر نیم‌روزی شوند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شمیرانات روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیش‌تر که در شهرستان پیشوا مشغول به فعالیت بودم، این مساله همواره موضوع جلسات شورای مدیران استان و موجب تعجب همگان بود؛ لذا از روزهای اولی که مسئولیت شمیرانات به بنده محول شد، پیگیری‌ها صورت گرفت و پس از چند ماه این انتقال محقق شد.

 

امیرحسین طاهری با اشاره به عدم جابه‌جایی کامل این اداره خاطرنشان کرد: با توجه به فضای کم موجود، تعدادی از همکاران همچنان در اداره سابق حضور دارند اما تمام مراجعات مردمی در ساختمان جدید انجام می‌شود و با قول‌های مساعد شهرداری منطقه یک جهت در اختیار قرار دادن واحد فوق نیز این مشکل هم مرتفع و به زودی جابه‌جایی کامل انجام می‌شود.

 

براساس این گزارش، اداره مذکور تا سال ۱۳۸۷ در ساختمانی اجاره‌ای و متروکه در محله باغ فردوس شمیران مستقر بود که به سبب اجاره‌بهای سنگین و مشکلات متعدد سازه دیگر امکان تمدید قرارداد وجود نداشت و این انتقال به منطقه ۲۲ تهران انجام شد و ضمن ادغام با اداره غرب، عنوان اداره فرهنگ و ارشاد شمیرانات و شمال تهران را به خود اختصاص داد که با استقرار مجدد ساختمان این اداره در الهیه، مجدد برای شمیرانات مستقل شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *