امروز دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳
امام جمعه دماوند:

بیمارستانهای دماوند نیازمند توجه و کمک بیشتر مسئولان و خیران است

دماوند- ابتکارآنلاین: امام جمعه دماوند با تاکید بر تمرکز بر ارتقای سطح کیفی خدمات بهداشتی به مردم در این شهرستان گفت: دو بیمارستان موجود در دماوند نیازمند توجه و کمک بیشتر مسئولان و خیران است.
کد خبر: 2144
زمان انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹ بعد از ظهر -
222 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوندی، ظهر دوشنبه در آئین تودیع و معارفه رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند که با حضور طاهرخانی فرماندار، زمهریر معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان دماوند، خیرخواه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند، سلیمانی بخشدار مرکزی دماوند، اعضای مجمع خیرین سلامت شهرستان دماوند و جمعی از مسئولان برگزار شد ضمن برشمردن اقدامات انجام شده در مدت ریاست سابق بیمارستان سوم شعبان اظهار داشت: پروژه‌های بسیاری در این مدت اجرا و بخش‌های مختلفی در این حوزه تجهیز و نوسازی شدند همچنین اقدامات عمرانی بسیاری را در این مدت شاهد بودیم.

 

وی افزود: همه ادارات مخصوصاً کادر بهداشت و درمان و نیز تکریم ارباب رجوع تمرکز کنند که البته در این زمینه تکریم ارباب رجوع مسئولان مربوطه موفق عمل کرده اند.

 

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: هم دولت و هم خیرین باید به دو بیمارستان موجود در شهرستان دماوند کمک کنند، شبکه بهداشت و درمان در بیمارستان‌ها مقدم است چرا که بهداشت بر درمان مقدم است.

 

فتاح دماوندی ادامه داد: اگر به بهداشت در سطح عالی توجه و فرهنگ سازی و کمک شود، بار و هزینه‌ها در زمینه درمان کمتر خواهد بود لذا بهداشت و درمان باید در کنار هم دیده شوند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *