امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیکر عضو سابق شورای اسلامی شهر یزد تشییع شد

یزد- ابتکارآنلاین: پیکر محمدرضا قمی عضو سابق شورای اسلامی شهر یزد روز جمعه با حضور استاندار، مردم و مسئولان از محل پارک علم و فناوری تا گلزار شهدای خلدبرین تشییع و به خاک سپرده شد.
کد خبر: 2259
زمان انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷ قبل از ظهر -
234 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – مردم و مسئولان یزد با حضور در این مراسم یاد و خاطره مرحوم قمی را گرامی داشته و قدردانی و سپاس خود را از تلاش‌های صادقانه وی در شورای اسلامی شهر یزد ابراز داشتند.

 

همچنین نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، استاندار، رییس شورای اسلامی شهر و برخی از مسئولان و نخبگان فرهنگی و اجتماعی یزد در پیام‌های جداگانه درگذشته نامبرده را تسلیت گفتند.

 

در پیام تسلیت آیت الله محمد رضا ناصری آمده است: درگذشت مرحوم حمیدرضا قمی عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یزد را به دوستان، آشنایان و خانواده داغدار ایشان و به عموم مردم شریف دارالعباده یزد تسلیت گفته و از درگاه خدواند متعال برای آن فقید سعید غفران و رحمت واسعه و برای بستگان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

 

در پیام تسلیت مهران فاطمی استاندار یزد هم آمده است: خبر ارتحال جانگداز انسان وارسته زنده یاد جناب آقای مهندس حمیدرضا قمی موجب تالم و تأثر عمیق اینجانب گردید و قلب دوستداران ایشان را آکنده از اندوه و مردم عزیز دیار یزد را محزون ساخت.

 

حمید رضا قمی عضو سابق شورای شهر یزد چندی قبل به دلیل سوختگی شدید به بیمارستان شهدای محراب یزد منتقل و پس از آن برای تکمیل درمان به بیمارستان شهید چمران تهران منتقل شد و چهارشنبه شب خبر درگذشت نامبرده در فضای مجازی منتشر شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *