امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه طارم عنوان کرد

احیای حق‌آبه و تامین آب پایدار مطالبه اصلی مردم طارم

زنجان – ابتکارآنلاین: امام جمعه طارم گفت: اگر در این شهرستان یک سد به بهره‌برداری برسد، اغلب مشکلات حل می‌شود؛ چرا که ما به آب پایدار نیاز داریم.
کد خبر: 2309
زمان انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷ بعد از ظهر -
249 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – حجت‌الاسلام مهدی منصوری، ظهر امروز (۵ شهریورماه) در دیدار استاندار زنجان با مردم طارم، ضمن تبریک هفته دولت و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: یکی از شاخص‌های مهم در مسیر ارزیابی عملکرد دولت، میزان انطباق آن دولت بر مبنای معنویات، انتظارات و مطالبات مقام معظم رهبری است.

 

وی با بیان اینکه اعتماد مردم به مسئولان بالاترین و بزرگ‌ترین سرمایه است، بیان کرد: اگر مردم به مسئولان اعتماد کنند، آن دولت موفق خواهد بود.

 

منصوری با تاکید بر اینکه در شهرستان طارم چند مشکل اساسی وجود دارد، تصریح کرد: آب یکی از مسائل حاد کنونی است. بیش از ۹۰ درصد اهالی شهرستان مشغول کشاورزی و باغداری هستند. مشکلات و کمبود آب، تاثیر چشم‌گیری در کیفیت محصولات کشاورزی و باغی دارد.

 

امام جمعه طارم با بیان اینکه آب هست اما باید بهینه‌تر مصرف شود، ادامه دارد: اگر در این شهرستان یک سد به بهره‌برداری برسد اغلب مشکلات حل می‌شود؛ چرا که ما به آب پایدار نیاز داریم. طارم نیازمند آب پایدار و احیای حق‌آبه‌های این شهرستان است.

 

وی افزود: آب شرب نیز مشکلاتی دارد. برخی مناطق ۴۸ ساعت آب ندارند و پس از این ۴۸ ساعت نیز تنها ۳ ساعت می‌توانند از آب استفاده کنند.

 

امام جمعه طارم خاطرنشان کرد: با توجه به مصوبات سفر رئیس‌جمهور، ارتقای بیمارستان شهرستان طارم از ۳۲ تخت به ۶۴ تخت یکی دیگر از مطالبات مردم است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *