امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
مدیرکل امنیتی استانداری تهران:

دولت آیت الله رئیسی ریل پیشرفت در انقلاب اسلامی را به مسیر خدمت باز گرداند

پیشوا- ابتکارآنلاین: مشاور استاندار و مدیرکل امنیتی استانداری تهران گفت: دولت سیزدهم با توجه ویژه به مناطق محروم و کمترتوسعه یافته، مسیر خدمت به مردم را هموار کرد .
کد خبر: 2332
زمان انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸ بعد از ظهر -
197 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – علی قشقایی در آئین افتتاح سه طرح امنیتی و مخابراتی که در مسجد حضرت صاحب‌الزمان(عج) روستای چالتاسیون از توابع بخش مرکزی پیشوا برگزار شد اظهار داشت: دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی برای افرادی که دوران پر از تبعیض پیش از انقلاب را درک کرده‌اند، به مراتب ملموس‌تر و ارزشمندتر از سایر افراد است و این عزیزان باید این دستاوردها را برای نسل جدید و جوان جامعه بازگو کنند.

 

وی افزود: امروز شاهدیم که به برکت انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در حالی ‌که حتی برخی از مناطق تهران هنوز از فیبر نوری بی‌بهره‌اند، تعدادی از روستاهای اطراف تهران از این خدمت برخوردار شده‌اند که این همان آرمان انقلاب در توجه به مناطق حاشیه‌ای و محروم جامعه است،هدفی که به واسطه خدمات امام راحل در مسیر خدمت به مستضعفین و حاشیه‌نشین‌ها پیش روی مسئولان باز شد.

 

قشقایی با اشاره به تلاش دولت سیزدهم در رفع تبعیض و رسیدگی به مناطق محروم جامعه گفت: دولت آیت الله رئیسی ریل پیشرفت در انقلاب اسلامی را به مسیر خدمت باز گرداند و بر خلاف دولت‌هایی که اولویت‌شان مرفهین بی‌ درد بودند، حاشیه‌نشین‌ها را در اولویت قرار داد.

 

وی با تأکید بر لزوم توجه به حوزه امنیت جامعه گفت: موضوع امنیت زمانی معنای دقیق پیدا می‌کند که مانند همه موضوعات دیگر، مردم به میدان بیایند که یکی از نیازهای آن، تأمین زیرساخت‌های سخت افزاری است‌، زمانی امنیت سخت معنا پیدا می‌کند که مردم به میدان بیایند و امنیت نرم را ایجاد کنند.

 

مشاور استاندار تهران گفت: کنترل مردم با دوربین، اولویت نظارتی نیست و حتما ارتقاء سطح معنویت در جمهوری اسلامی در اولویت قرار دارد.

 

قشقایی تصریح کرد:  یکی از مهمترین مولفه‌های تأمین امنیت سخت، پایش تصویری در بستر فیبر نوری است که این خدمت باید در تمامی شهرها و روستاهای استان تهران گسترش یابد تا امنیت مضاعفی ایجاد شود.

 

وی با اشاره به افتتاح پروژه نصب دکل و تقویت آنتن‌دهی تلفن همراه در مجتمع آژینه پیشوا گفت: در سفر رئیس جمهور به پیشوا و بازدید وی از مجتمع آژینه، عدم آنتن‌دهی تلفن همراه ،از نگرانی‌های مردم این منطقه بود که با دستور رئیس جمهور و پیگیری فرماندار و مسئولان این مشکل برطرف شد و این خواسته مردم محقق گردید.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *