امروز یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳

وضعیت شکننده کرونا در فیروزکوه

فیروزکوه – ابتکارآنلاین: با وجود کاهش تعداد بستری بیماران کرونایی در فیروزکوه، اما وضعیت این شهرستان همچنان بی ثبات و شکننده است.
کد خبر: 2366
زمان انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰ بعد از ظهر -
275 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – رئیس شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه گفت: خوشبختانه هم اکنون تنها یک بیمار کرونایی در بخش ایزوله تنفسی بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان بستری است که نسب به روز‌های گذشته ۳ نفر کاهش داشته ایم.

عبدالمجید حسینی افزود: با وجود این کاهش در تعداد بستری ها، اما با توجه به اینکه شهرستان در مسیر سه استان تهران، سمنان و مازندران واقع شده و مسافران زیادی از این مسیر عبور می‌کنند احتمال افزایش دوباره بیماری را خواهیم داشت.

وی گفت: یکی از دلایل کاهش تعداد مراجعه کنندگان این است که در یک دوره زمانی بسیاری از شهروندان درگیر این بیماری شده اند و در حال حاضر ایمنی را دارند، اما از مردم تقاضا می‌شود تا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی به قطع زنجیره این بیماری منحوس کمک کنند.

رییس شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه افزود: افرادی که در گروه‌های پرخطر قرار دارند از جمله افراد مسن، افرادی که سابقه بیماری‌های زمینه‌ای دارندکادر بهداشت و درمان و به طور کلی تمامی افرادی که شش ماه از آخرین واکسن آن‌ها می‌گذرد نسبت به دریافت دُز یادآور اقدام کنند

در آخرین رنگبندی کرونایی شهر‌ها، فیروزکوه در وضعیت قرمز قرار دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *