امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار ری:

۶۷ پروژه در شهرستان ری به بهره برداری رسید

ری – ابتکارآنلاین: فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: ۶۷ پروژه با اعتبار چهار هزار و ۸۲۹ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۸۳۴ نفر در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
کد خبر: 2357
زمان انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳ قبل از ظهر -
200 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین- حمید زمانی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته دولت افزود: ماندگاری نام و یاد شهیدان رجایی و باهنر نشان داد که مدت زمان خدمت رسانی اهمیت ندارد و مهم ثمره اقداماتی است که انجام می گیرد.

 

وی یادآورشد: امام خمینی(ره) راه خدمت رسانی شهیدان رجایی و باهنر را تایید کرد و آنان را بر بنی صدر ترجیح داد، شهدایی که راه جدیدی را در مدیریت کشور نشان دادند.

 

زمانی در ادامه به برنامه ریزی های انجام گرفته برای هفته دولت اشاره کرد و اظهارداشت: بناست در هفته دولت ۶۷ پروژه با اعتبار چهار هزار و ۸۲۹ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۸۳۴ نفر با حضور استاندار به بهره برداری برسد.

 

فرماندار ویژه شهرستان ری به اقدام مهم دیگر در شهرستان اشاره کرد و گفت: در تعدادی از روستاهای فاقد دهیاری اعتباراتی از محل مالیات بر ارزش افزوده تزریق می شد که رقم آنها بسیار بالاتر از اعتبار مورد نیاز عمرانی آن روستاها بود.

 

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر به علت نبود دهیاری این اعتبارات تجمیع و رقم قابل توجهی شده بود که با تصمیم و مصوبه برنامه ریزان و مسئولان تراز اول استان، بنا شد این اعتبارات در پروژه های دارای اولویت شهرستان هزینه شود.

 

زمانی مجموع این اعتبار را ۲۸۰ میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: بناست ۱۶ پروژه با بیش از ۲۹۰ میلیارد تومان اعتبار از همین محل اجرا شود، پروژه هایی که در سطح شهرستان تحول آفرین خواهد بود.

 

فرماندار ویژه شهرستان ری بزرگترین پروژه مطرح از این ۱۶ طرح را کمربندی جنوبی قلعه نو دانست و تاکید کرد: چهار شهرستان درگیر ترافیک عبوری از این مقطع هستند و بیش از ۱۰ سال از آغاز عملیات اجرایی آن سپری می شود اما به علت نبود اعتبار، متوقف مانده است.

 

وی لازمه اجرای تمامی پروژه های نیمه کاره در شهرستان را جذب سرمایه گذار خواند و اضافه کرد: هنر یک مدیر در اجرای پروژه ها با اعتبارات محدود نیست، بلکه در میزان جذب سرمایه گذار برای تحول آفرینی در محدوده تحت مدیریتی خود است.

 

زمانی اعلام کرد: برای جذب سرمایه گذار باید جذابیت ایجاد کرد و این جاذبه نیز با ایجاد اعتماد و امید فراهم می شود.

 

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: با اعتبارات محدود دولتی اجرای پروژه های عمرانی زمان بسیاری خواهد برد و تحول چندانی نیز در سطح شهرستان رخ نخواهد داد.

 

وی در بخشی از صحبت های خود نیز خواستار همکاری و تعامل رسانه ها برای بهبود شرایط شهرستان و پیش برد کارها شد و افزود: خبرنگاران سربازان خط مقدم در اطلاع رسانی به مردم و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند.

 

زمانی یادآورشد: دستگاه‌ها و سازمان ها در سطح شهرستان ری باید با خبرنگار های مجوز دار و مورد تایید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان یا ثبت شده درسامانه های طراحی شده قانونی مانند خانه مطبوعات و ای رسانه، همکاری های کنند.

 

فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه اصحاب رسانه چشم و گوش مسئولان هستند، عملکرد مناسب آنان را زمینه ساز انعکاس مطالبات و انتقادات مردم به مدیران و پیگیری برای حل مشکلات برشمرد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *