امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
مدیر کل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری تهران:

مسیر خدمت رسانی در دولت سیزدهم به ریل خود برگشته است

فیروز کوه- ابتکارآنلاین: مدیر کل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری تهران گفت: حضور رئیس جمهور در روستای ۸۰ خانواری سیل زده خدمت رسانی به مردم و مقدمه تحقق دولت اسلامی است.
کد خبر: 2426
زمان انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲ قبل از ظهر -
238 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – علی قشقایی در همایش تبیین دولت اسلامی شب گذشته در جمع خبرنگاران ، اظهار داشت: حضور رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور ، فرماندهان سپاه و برخی از وزرا در روستای سیل زده ۸۰ خانواری مزداران فیروز کوه مقدمه تحقق دولت اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه هیچ جامعه ای اسلامی نمی شود مگر آنکه مردم بدون لکنت زبان حق خود را از آنها بگیرند ادامه داد: رئیس جمهوری که روی پله های مسجد مزداران بایستد و مردم فریاد بزنند و حق خود را مطالبه کنند را می توان نشانه ای از تحقق تحقق دولت اسلامی دانست.

 

مدیر کل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری تهران تاکید کرد: حاکمان و دولتمردان سنگ صبور مردم هستند ، مردم سیل زده درد داشتند و با فریاد زدن بر سر مسئولان دل خود را خالی کردند و زمانی که مانند رئیس جمهور با حلاوت درد مردم را بشنویم اینها را می توان مقدمه تشکیل دولت اسلامی به شمار آورد.

 

قشقایی ادامه داد: تشکیل دولت اسلامی مقدمه تحقق جامعه اسلامی است تا در پی آن تمدن نوین اسلامی رقم بخورد و تحقق هر مرحله منوط به تحقق مرحله قبل است تقدم و تاخر رتبه ای دارد و تقدم و تاخر زمانی نیست.

 

وی افزود: زمانی دولت اسلامی محقق می شود که مردم به صحنه بیایندو در دوران دفاع مقدس مشکلات را با حضور مردم حل کردیم در آن دوره همه مردم در میدان حضور داشتند و خود را در فتح و پیروزی سهیم می دانستند.

 

مدیر کل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری تهران با اشاره به جوان گرایی دولت سیزدهم، توضیح داد: در تمام انتصابات اصل جوان گرایی رعایت شده است و جوانانی مدیر شدند که دارای روحیه تمام عیار جهادی هستند و مسئول ۶۰ ساله باید به تاسی از حاج قاسم  سلیمانی دارای روحیه جهادی باشد و صبح و شب را نشناسد.

 

قشقایی ادامه داد: در دولت اسلامی به دنبال مدیرانی نیستیم که مردم از ابهت آنها نتوانند حرف بزنند ، مسدولان خدمت گذار مردم هستند و مردم باید بی پروا با مسئولان صحبت کنند و حضور ۱۰ روزه استاندار در یک روستا برای رفع مشکلات در دولت اسلامی کار بزرگی نیست.

 

وی با بیان اینکه برگزاری مراسم اربعین یکی از جلوه های تمدن نوین اسلامی است، توضیح داد: مردم از کشورهای مختلف برای برگزاری مراسم اربعین می آیند، پول می دهند به همدیگر خدمت می کنند هر چند زبان همدیگر را نمی فهمند و این آیین یکی از جلوه های تمدن اسلامی و جلوه ای از دولت کریمه حضرت حجت (عج)است.

مدیر کل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری تهران گفت:  طی یکسال گذشته از حضور دولت سیزدهم مسیر خدمت رسانی به ریل خود برگشته است، مشکلات زیادی باقی مانده که به مدد مردم و تلاش های جهادی، پاکدستی  و فساد ستیزی مدیران دولت سیزدهم برطرف می شود و در این راه مسئولان باید همانند رئیس جمهور ازآبروی خود مایه بگذارند.

 

قشقایی ادامه داد: در طرح ساماندهی ارز ترجیحی آقای ابراهیم رئیسی از آبروی خود مایه گذاشت به برکت اخلاص و صداقت رئیس جمهور با مردم است که مردم خدمات صادقانه را درک و باور کردند و فهمیدند اگر هزینه ای می شود برای فشار آوردن به مردم نیست.

 

وی گفت: پس از ساماندهی ارز ترجیحی هیچ مورد امنیتی نداشتیم و این در حالی است که مسئولان پیشین  با بی تدبیری طرح افزایش قیمت بنزین را اجرا کردند و حوادث آبان سال ۹۸داغی به دل جمهوری اسلامی گذاشت.

 

مدیران تراز اول به مردم نزدیک هستند

 

فرماندار شهرستان فیروز کوه در این همایش با اشاره به مشخصات مدیران تراز اول بنا بر منویات رهبری در این مراسم اظهار داشت: توجه به جوانان، امیدوار بودن، خستگی ناپذیر، مدیریت فکورانه و عقلانی، داشتن تعهد و قدرت مدیریت، عدالت خواهی، نزدیکی به مردم و شفافیت در اجرای امور برخی از مشخصات مدیران تراز اول هست.

 

محمد حیدری منش ادامه داد: مدیران تراز اول باید فعال و پرتحرک باشند ، مسئولیت انجام امور را  بپذیرند، کفایت و توانایی انجام کارها را دشته باشند  و ثروت اندوزی را گناه بدانند.

 

وی افزود: در مدت خدمت و مسئولیت باید تلاش کنیم تا بازسازی انقلابی و البته عقلانی و فکورانه در همه‌ عرصه‌های مدیریتی  بوجود بیاید و انقلابی بودن حتماً همراه با عقلانیت باشد

 

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *