امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

طرح هدیه هوشمند سازی یارانه به مدت یک ماه به طور موقت و آزمایشی اجرا می‌شود

فیروزکوه – ابتکارآنلاین: در قالب طرح هوشمندسازی یارانه ها، هدیه اعتباری ۲۰۰ هزار تومانی به شهروندان فیروزکوهی برای خرید کالا‌های اساسی اختصاص یافت.
کد خبر: 2466
زمان انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸ بعد از ظهر -
360 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – فرماندار فیروزکوه گفت: از سوی دولت به ازای هر نفر مشمول دریافت یارانه، ۲۰۰ هزار تومان به صورت اعتباری در کارت سرپرست خانوار است که قابل دریافت نیست و فقط می‌توان نسبت به خرید ۶ قلم کالای یارانه‌ای شامل مرغ، تخم مرغ، روغن، شیر، پنیر و ماکارونی اقدام کرد.

 

 

محمد حیدری منش افزود: ۶۰ مرکز منتخب در شهرستان برای خرید این اقلام پیش بینی شده که ۵٢ مرکز در بخش مرکزی و ۴ مرکز در بخش ارجمند مستقر هستند.

 

 

 

وی گفت: با ارائه کارت یارانه سرپرست به فروشگاه قیمت ۶ قلم کالای یارانه‌ای تعیین شده برای دهک‌های مشمول یارانه به نرخ مصوب شهریور ماه سال ١۴٠٠ محاسبه شده و مابه التفاوت قیمت با نرخ امروز توسط دولت به صورت برخط و یا پایان روزکاری به حساب فروشنده واریز می‌شود.

 

فرماندار فیروزکوه افزود: ٢٠٠ مرکز برای اجرای طرح هدیه هوشمند سازی یارانه در نظر و معرفی شده اند که در حال حاضر در حدود ۶٠ مرکز دستگاه نصب شده و مابقی مراکز تعیین شده به تدریج و طی روز‌های آینده به دستگاه pos برای اجرای این طرح مجهز می‌شوند.

 

حیدری منش گفت: در جلسه‌ای با بخشداران؛ اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی، ادارات صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف تاکید شده که فراوانی مراکز اجرای طرح هدیه هوشمند سازی یارانه در تمام شهرستان باشد تا مردم بتوانند به راحتی برای خرید اقدام کنند.

 

 

وی افزود: طرح هدیه هوشمند سازی یارانه به مدت یک ماه به طور موقت و آزمایشی اجرا می‌شود و اعتبار این طرح فقط برای یکماه قابل استفاده است.

 

 

فرماندار فیروزکوه در خصوص افرادی که یارانه می‌گیرند و اعتبار هدیه را دریافت نکردند گفت این افراد می‌بایست به اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان فیروزکوه مراجعه نمایند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *