امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

رونمایی از اولین دستگاه “یورودینامیک” در مراکز درمانی دولتی

مرکزی – ابتکارآنلاین: اولین دستگاه یورودینامیک یا نوار مثانه در بخش دولتی دانشگاه علوم پزشکی اراک،در بیمارستان آیت الله طالقانی اراک رونمایی شد .
کد خبر: 2486
زمان انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱ قبل از ظهر -
336 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک در حاشیه رونمایی از این دستگاه گفت : امیدواریم با خرید و نصب این دستگاه در این مرکز آموزشی-درمانی نهایت استفاده شده و خدمت رسانی به مردم ارتقاء چشم گیری داشته باشد .

دکتر رضا شجاعی افزود : امیدواریم با پیگیری هایی که صورت گرفته، ساختمان جدید بیمارستان زنان که در دست اجرا  است هرچه زودتر به اتمام برسد تا  مراجعین گرامی در فضایی بهتر و مناسب تر خدمات درمانی خود را دریافت کنند .

او افزود : همچنین دستگاه های مربوطه در زمینه ی درمان نوزادان نارس نیز در این مرکز خریداری و نصب شده که با راه اندازی و بازگشت پزشکان متخصص چشمی که در حال حاضر در تهران مشغول یادگیری کار با این دستگاه هستن،این امکان نیز در داخل استان فراهم می شود

مدیر کل امور بانوان استانداری هم که در این بازدید حضور داشت گفت : خریداری و نصب دستگاه ها و تجهیزات پزشکی تخصصی زنان و خدمات با کیفیت این حوزه می تواند در ارتقاء روحیه و روان مادران و زنان جامعه نقش بسیار مهمی داشته باشد.

پروین مفتح‌زاده در پایان گفت : زنان در جامعه سرمنشاء امورند و سلامت فیزیکی و روحی آنان،سلامت جامعه را در پی خواهد داشت .

(منبع: خبرگزاری صدا و سیما)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *