امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

لزوم تولید فیلم زندگی تنها مادر شهید ژاپنی دفاع مقدس

یزد – ابتکارآنلاین: استاندار یزد: فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر ساخت داستان زندگی تنها مادر شهید ژاپنی دفاع مقدس محقق شود.
کد خبر: 2549
زمان انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱ قبل از ظهر -
249 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – مهران فاطمی در مراسم آغاز عملیات عمرانی پردیس سینمایی آسمان یزد گفت: این طرح یک پیوست فرهنگی هفته دولت در یزد است، گفت: امیدواریم بتوانیم هر سال در هفته دولت چنین طرح‌های ارزشمندی را داشته باشیم.

 

 

مهران فاطمی با تقدیر از اقدامات حوزه هنری کشور و استان یزد به دلیل پیگیری و هماهنگی برای اجرای این طرح افزود: نگاه ویژه‌ای به دستگاه‌های فرهنگی به ویژه نهاد‌های انقلابی و مردمی داریم و قطعاً انتظار از این نهاد‌ها بالا است.

 

 

وی با تأکید بر اینکه غفلت از فعالیت‌های فرهنگی و هنری خسارت‌های سنگینی به دنبال دارد، اظهار داشت: اعتبارات حوزه فرهنگی در استان را افزایش داده‌ایم و این پروژه را تا لحظه آخر دنبال نموده و کمک می‌کنیم تا به نتیجه برسد.

 

 

استاندار یزد به صحبت‌های مطرح شده در خصوص طرح‌های نیمه‌تمام فرهنگی یزد اشاره کرد و ادامه داد: سایر طرح‌های فرهنگی که در شهر یزد معطل مانده است، فعال‌سازی می‌شود.

 

 

فاطمی با تأکید بر اینکه لازم است فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر تولید فیلم از داستان زندگی مرحومه کونیکو یامامورا (سبا بابایی)، مادر شهید محمد بابایی از شهدای یزدی و تنها مادر شهید ژاپنی دوران دفاع مقدس به همت حوزه هنری محقق شود، گفت: ما هم همراهی لازم را از این طرح انجام می‌دهیم تا اتفاق خوبی در این راستا رقم بخورد.

 

 

وی خاطرنشان ساخت: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و باید از ظرفیت سینما برای معرفی هرچه بیشتر این قهرمانان به نسل جوان استفاده کنیم.

(منبع: خبرگزاری صدا و سیما)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *